2013年3月14日 星期四

Z-Pore™毛孔瞬間細緻霜 即時細緻毛孔

好開心可以試用呢個產品,初初見到貨架上GoodSkin Labs的眼霜面霜時,因為好奇試一下,超超超超神奇,所有乾紋真係唔見左!當時因為仲係新產品所以未有信心入手!
之後見多左品牌的產品同埋其他人的使用評價就打算買來一試!
所以得到試用時真係超開心呀!
GoodSkin Labs對我來說是個醫學品牌!
GoodSkin Labs於2007年在美國創立,致力研創各種針對性、提供即時可見效果及長遠改善肌膚的護理產品。
GoodSkin Labs所有產品的配方均通過多次嚴格的臨床測試,以獲取最可靠、最肯定的產品功效,確保世界各地的顧客都獲得即時可見並具數據支持的高效產品。 GoodSkin Labs所有產品均不含香料,並可配合日常護膚程序使用,以簡單直接的方式保持年輕無瑕肌膚。

2010年,GoodSkin Labs更獲紐約著名皮膚科美容權威Dr. Paul Jarrod Frank 推薦。Dr. Frank是知名皮膚科專家及微創整型手術權威。Dr. Frank積極與品牌聯繫,以其皮膚科專家的身份提供前瞻性的資訊,為愈來愈多女士因年齡增長在技術上作嚮導,確保品牌時刻以尖端科技為顧客提供一系列「針對性」改善肌膚的產品。


知名皮膚科專家及微創整型手術權威Dr. Paul Jarrod Frank表示:「年輕肌膚毛孔較柔滑細緻,然而,隨著年齡增長及環境改變,毛孔變得愈來愈粗大。」

可見毛孔粗大不但反映肌膚缺水,更是衰老先兆。夏日將至,毛孔、油光問題愈見明顯,需要利用即時有效的治療性產品,發揮瞬間隱藏、持續顯著的效用。美國 GoodSkin Labs Z-Pore™毛孔瞬間細緻霜可於妝前、補妝,以及零化妝之日使用,令您完美展現滑不溜手的零瑕肌質感。

毛孔係女人最大的敵人...
毛孔越大越顯老態,尤其是夏天,又油又汗,毛孔更明顯!
化妝又唔貼,毛孔又好明顯喎!遠睇就話姐,近睇真係好樣衰!
呢支產品絕對可以解決呢個問題!

GoodSkin Labs Z-PORE™ Instant Pore Refiner 20ml
美國GoodSkin Labs全新Z-Pore™毛孔瞬間細緻霜



產品介紹:
質地輕盈細膩的Z-PORE毛孔瞬間細緻霜,採用平滑聚合物、光學柔焦粒子及雲母,即時緊緻毛孔,同時在面上形成透明薄膜,令肌膚整天保持啞緻柔滑。獨特的配方巧妙地混合矽、維他命E及Lauryl lysine粉末,潤滑而不乾燥,Z-PORE毛孔瞬間細緻霜不含油分和香料,經皮膚科醫生測試,不會引致粉刺。
獨特防水、防汗及防潮濕配方,適合任何人士,於任何天氣使用。


使用方法:
取出適當份量,用指尖均勻搽毛孔粗大地方。
鼻,額頭,臉頰,下巴等,可單獨用,妝前和補妝使用。

質地偏杰身, 推開後變得滑嫩, 用量少少就可以!
先試上手可明顯睇到分別!


之後再直接搽上面額上!

皮膚睇上去即時變得細滑!
化妝前使用真係好正, 似妝前底霜,
但又有護膚功效!
而且可以維持整天,有效控油!
又吾會阻塞毛孔!
雖然細細支咁,但真的超耐用~

多謝莎莎提供的試用!
Goodskin Labs產品於莎莎獨家發售

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~
https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php

沒有留言:

張貼留言