2013年3月14日 星期四

@@五顏綠色 保濕面膜比併@@

通常我地買面膜見到包裝綠色的都係保濕功效~
蘆薈, 海藻, 青瓜, 絲瓜, 綠茶, 青菜等等等
我屋企就半數都係綠色的!
同大家來個小小分享其中六種, 韓國台灣法國都有!

先聲明..我唔靚女咪介意呀!驚見到醜女請pass~~

Green Tea Medicare Mask Sheet 綠茶精華面膜

功效: 含豐富維化命C, 有美白肌膚功效,亦 有助養顏潤膚。
潔面後將面膜敷於面上,待15-20分鐘後撕下, 按摩輕拍臉部把面上精華至吸收, 每週使用2-3次,效果最佳。
生產地:韓國
價錢: $5
保濕:★★
貼面:★★★
香味:★★★
吸收:★★
用後感:
好多不知名的韓國牌子,有時都會遇到又平又好用的!所以真係會咩都買一兩塊黎試下,幾蚊博一博啦!呢款紙質都算軟, 但無綿紙咁貼面,精華岩岩好,唔會多到滴晒咁款,但呢類紙質缺點係快乾,如果係冷氣房或乾燥天氣真係十分鐘就要拿起!唔係保濕變抽濕。保濕效果一般般,第二朝起身都無咩面油,上妝都幾好, 可當平時保養用平平地!


Foodaholic Cucumber Mask Shrrt 23g 美果薈青瓜水漾保濕面膜23g

功效: 含有新鮮青瓜所濕潤及其他舒緩的成份,用於眼部,可消除眼腫及減淡黑眼圈。
潔面後將面膜敷於面上,待15-20分鐘後撕下, 按摩輕拍臉部把面上精華至吸收。
生產地:韓國
價錢:$5
保濕:★★★
貼面:★★
香味:★★★★★
吸收:★★★
用後感:
之前用過紅石榴味,呢款的香味係全部之中最自然舒服,3D 的設計好有趣,但唔岩有肉地又圓圓頭的人,好似我咁.五觀完全唔自然唔貼面,面紙比較薄,打開時要小心扯爆中間, 都係一樣紙薄快風乾,精華偏水,拿出面膜紙後仲有少少精華係包裝入面,可以敷五分鐘後再拍返上面膜用埋去!

Aloe Medicare Mask Sheet 蘆薈精華面膜

功效: 清涼殺菌,有助袪暗瘡,粉刺及軟化角質。
潔面後將面膜敷於面上,待15-20分鐘後撕下, 按摩輕拍臉部把面上精華至吸收, 每週使用2-3次,效果最佳。
生產地:韓國
價錢: $5
保濕:★★
貼面:★★
香味:★★★
吸收:★★★
用後感:
同牌子的第二隻味面膜,保濕好少少,精華足夠, 但面膜紙質素麻麻,
香味偏淡,不過都係人工香味, 仲有..佢覺得個個女人都係大口嗎?

Aloe Moisture Paper Mask 蘆薈純氧補濕面膜

蘆薈精華,保濕因子,胺基酸,維生素因子
功效: 增加皮膚水份, 免水份流失,回復亮澤
潔面後將面膜敷於面上,待20-30分鐘即可, 每週使用4-6次。
生產地: 不詳 (法國?)
價錢:$10
保濕:★★★★
貼面:★★★★
香味:★★★
吸收:★★★
用後感:
多美容店用的面膜,團購買入三十塊所以咁平,精華質地透明好杰,似成支透明質酸浸住咁, 面膜紙好重,要訓係度敷,紙質係厚紙綿,吸好多精華,所以廿分鐘都唔會乾,三十分鐘就太辛苦啦! D精華好多,用黎搽身都有找,吸收度低分係因為佢精華太杰,敷完後好多精華係度,順便按摩下塊面再搽面霜就最good,當皮膚乾燥敏感泛紅或去角質後,我都會用佢, 皮膚真係可以keep到兩三日都有彈性!!

Garnier 水潤凝萃輕感面膜
Aqua Defense Hydrating Essence Mask

5000公尺高的天山冰河泉水完整保留微礦物質,能為肌膚帶來活力光采。 萃取自頂極高山茶園的綠茶、白茶,含有高效天然抗氧化成分,使肌膚有效阻絕外界污染。再配合專為亞洲女性臉部骨骼設計的極輕薄羽量纖維膜布,高彈性服貼剪 裁讓高效精華完全滲入肌膚底層,令肌膚變得水潤光澤,飽滿得如BB肌膚一樣,散發水嫩光采。
只需潔面後可直接敷上每次10-15分鐘, 成分天然可每天使用
生產地:法國
價錢:$8
保濕:★★★★★
貼面:★★★★★
香味:★★★★
吸收:★★★★
用後感:
咁多款之中用得最快的,因為真係好好用,首先佢香味我真係好鐘意,用過佢的精華同面霜,有apple香味,保濕度一流,面膜棉紙有彈性,好貼面,眼位V形咀位偏細,鼻位剪兩下就貼服晒,十五分鐘岩岩好唔會乾左,精華偏多少少,敷好面膜後可以拍埋上面,天氣乾時,隔日用一次,無敏感無粒粒,等佢特價時買多盒!!

森田 絲瓜蘆薈保濕露面膜


功效: 含玻尿酸,洋甘菊,分子釘:,甘草,海藻萃取物。每張裝載豐富濃郁的美容液,只需10分鐘就能深入滲透角質層,為您提供持續24小時的高度保濕效果,有助撫平因乾燥而引起的細紋,改善缺水的暗啞肌膚,同時修復肌膚彈性,讓肌膚亮白水嫩,再現青春美麗。
潔膚後將面膜敷在臉上5-10分鐘即可 (視肌膚狀況而定,請勿超過10分鐘)。天天使用,效果更佳。
生產地:台灣
價錢: $4
保濕:★★★★★
貼面:★★★★
香味:★★★★
吸收:★★★★
用後感:
九月去台北時買左兩盒,大約$40盒/10塊。用黎當手信周圍派!留返一盒自己用,森田面膜出名多精華液,真係多到滴晒咁,講真好聽D係抵,但另一方面叫浪費,有人會裝返起第日用埋去,或者搽係頸或手腳,其實我寧願佢杰返少少咁多唔好咁水!因為一路敷一路滴落頸真係唔好feel~
不過佢即時保濕功效真係唔錯, 好快令皮膚補水, keep到第二朝都好清爽全日無咩面油!綿紙質地都厚,可以hold住濕潤無咁快乾,係鼻位設計差少少,咁多款之一呢款係以價錢同功效係最好!

另外美麗日記的仙人掌都好好用,比納頭同蘆薈保濕!
推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言