2013年3月14日 星期四

奇幻因相信真實 - 《少年 Pi 的奇幻漂流》 觀後感

「二十世紀霍士影片」榮譽呈獻年度巨片,《少年 Pi 的奇幻漂流》改編自全球暢銷小說家 Yann Martel 的同名小說巨著,由奧斯卡最佳導演李安顛峰執導,是今年年度最震撼的 3D 史詩奇幻鉅作。2012.11.22 率先美國獻映。



一位少年在海上克服無窮無盡艱難和困境後獲得重生,在革新 3D 科技的結合下,引領觀眾進入段段前所未有史詩冒險旅程,充滿啟發並觸發心弦深處的悸動,讓整個探索之旅提升至另一個全新驚世領域!史無前例的視覺新饗宴,永難忘懷的絕妙新體驗!

星期二首映,用Z-point換了兩張入場証!
開場時間九點八,不設劃位,要排隊入場~
約左朋友一齊去睇,原先只係睇左少少預告片,印像中當作一套普通的少年漂流故事!
不過睇睇下發現故事有好多深層次的意思!
我唔太識寫影評,但可以講講套戲的體會::::
少年PI 對身邊所發生的都有自己的觀點,對宗教信仰疑問等, 屋企人都比無限的自由佢去思考, 但又指引佢方向去探究!
到底那個宗教值得佢去相信~
少年無知,當真係見到現實,令佢對生命的想法改變!
對暗戀的女生令佢對生活有另一種感受!
海上的遇難, 佢失去家人, 一夜長大, 當佢對住大海不停叫"SORRY"
果下真係好心酸!
船上的老虎如何相處,我覺得係最吸引!
但又唔會覺得沉悶~

故事真係唔太長,但中間所發生的經驗,每一個畫面都好靚,亦有深層意思!係值得一睇的電影!
總結黎講都係提醒自己要堅持到最後,同埋珍惜身邊人,要感謝佢地的出現令你的人生有意義,以及對生命的尊重!

沒有留言:

張貼留言