2013年3月10日 星期日

改善呼吸系統 維特健靈知音蟲草

當收到產品後都有點疑惑, 係咪適合我服用?
我的鼻敏感未去到睇醫生地步, 不過一有少少塵就狂打噴啑.
跟住全日狂流鼻水鼻涕. 鼻腔氣管都好敏感, 有冷空氣吹下都可以流成日鼻水或喉痛!
無方法去醫,只係生活上清潔家居勤力D,帶多件外套, 或者帶多兩包紙巾好了!

自己身體有內分泌失調問題,中藥就話血氣唔好!!
以前有長期食西藥,雖然有即時效果,但食西藥多始終都對肝唔好。
細個又亂食減肥藥,無咩副作用, 其實己經對肝有一定程度負擔!!

要調理身體,多做運動, 現在情況好好多!

年紀大就真係明顯身陳代謝無咁好無咁快!
市面上好多補充劑,營養品 要搵適合自己就唔可以聽人講話好就去試!
要先認識產品有咩功效,成份,認証等等信心保証先選購!!


維特健靈知音蟲草   HK$499/60粒,一日一粒, 一日只需HK$8.3
知音蟲草內含CS-4,活性成份比同類產品最多高出達62倍,有效改善肺、鼻敏及氣管問題症狀,促進肝腎功能
適合任何體質人士服食。虛不受補的人士,都可以吸收到知音蟲草的滋補作用。


冬蟲夏草是甚麼??
冬蟲夏草為珍貴的補陽藥,是麥角科真菌冬蟲夏草寄生在蝙蝠蛾幼蟲上的子座及幼蟲屍體的複合體,產於海拔3000至4000米的高山草甸區土層,分佈四川、 雲南、甘肅、青海、西藏等地。其藥味甘而藥性平和,能有效益腎壯陽、補肺平喘,改善因肺虛、腎虛所導致的慢性咳喘、小便欠佳等問題,有助提升免疫力,是高 效的養生藥材。冬蟲夏草藥性溫和,四季合用。

產品的功效及成份歷史悠久 珍貴草藥
冬蟲夏草學名為麥角菌科冬蟲夏草,是獨特的「冬季為蟲、夏天成草」的蟲和草結合體,它只生長於中國西南部一萬二千呎之高地上,如四川、青海、雲南、西藏等。
增強肺部功能 改善呼吸系統
《本草從新》記載冬蟲夏草能「甘平保肺」,「保肺」即是「強化肺或氣管,提高心肺功能」。肺是掌管呼吸的臟器,同時也包括了從喉嚨到肺的呼吸道或皮膚在內。
保護腎組織 加強腎功能
《本草從新》記載冬蟲夏草能「益腎止血」,《藥性考》又指出冬蟲夏草「秘精益氣,專補命門(腎) 」。
「益腎」即是「促進生物體的活化」。腎乃「先天之本」,具有滋養五臟的作用,是能夠湧現根源的生命力、氣力、精力的中樞。

護肝同時養肝
從中醫理論觀點看,肝控制中樞神經系統,並負責植物神經系統(身體中一種非自主性的神經系統)以及循環系統的工作。冬蟲夏草可加強肝臟功能,使身體氣血運行暢順。


如何選擇蟲草膠囊?
1) GMP認証(如果沒有GMP認証,品質參差)
參考網址
: http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20070508&sec_id=4104&subsec_id=3626368&art_id=7078847

香港擁有GMP認證的中成藥製造商:
和興白花油藥廠有限公司
香港生物科技研究有限公司
香港康恩堂製藥有限公司
位元堂藥廠有限公司
余仁生(香港)有限公司
維特健靈大藥廠 <---
北京同仁堂國際有限公司
歐化藥業有限公司


2)價錢(一日份量的價錢)**
市面上部份的蟲草膠囊一天要進食
9
維特健靈知音蟲草HK$499/60粒,一日一粒, 一日只需HK$8.3

3) 蟲草的成份(腺苷、腺嘌呤、蟲草酸)


包裝唔似市面果D,一個紙袋一個樽仔咁!
入面有晒說明書,成份分析,比你知你買左咩食左咩落肚!有咩功效!

盒子好大,原以為係一個樽,原來係獨立包裝!都好方便衛生!

仲可以每粒剪開帶出街食!!貼心設計!
入口其實都無咩特別濃厚中藥果D味!! 岩我呢D唔LIKE中藥味的人!
方便易入口!


服用後:為調理身體, 知音蟲草真係唔錯,
前陣子因為屋企裝修,要執屋, 全間屋都灰塵到處飛, 我一定要戴口罩先可以頂得順..
搬左屋又訓得唔好, 呢期又食住知音蟲草,感覺身體無咁易疲倦!!
皮膚都無爆瘡或生飛滋, 長期keep住食可幾調理到身體!
鼻腔敏感的抵抗力加強左,無咁易灰塵空氣受影響!

知音蟲草針對肺、鼻敏及氣管問題,同時護肝養肝 !
我老爸又煙又酒,呢隻最岩佢用!!
送比屋企人同朋友係個唔錯的選擇!!

銷售地點:維特健靈專門店(會員價,可儲積分) http://www.vitagreen.com/zh/company/stores/
萬寧、屈臣氏、華潤堂各分店


請推一推支持下啦!!!
我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~
https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php

沒有留言:

張貼留言