2013年3月10日 星期日

一針收毛孔 Skin Revolution O8注氧精華液

Skin Revolution O8注氧精華液 $699  12ml80倍肌膚細胞重生.頂級修護.體驗蘋果幹細胞不老秘密

皮膚的膠原蛋白在25歲時開始急劇流失,肌膚會出現膚色不均,細紋、皺紋湧現,毛孔日漸粗大,面部肌膚亦開始鬆弛。這是源於細胞已經受損,衰老現象逐步浮現。Skin Revolution O8注氧精華液讓您一滴注氧,速效改善以上肌膚根源問題,重拾嫩滑年輕的嬰兒肌,護膚效果媲美專櫃產品。
完美結合矜貴護膚成分
「Uttwiler Spätlauber」幹細胞精華

Skin Revolution O8注氧液蘊含瑞士北部稀有蘋果「Uttwiler Spätlauber」中的幹細胞,此美肌成分於Incosmetics 2008中獲得BSB最具創新天然活性成分的創新大獎。經皮膚學家證實1%蘋果幹細胞精華,能激活80%細胞再生。幹細胞有效身體修復自身系統,比骨膠 原、透明質酸更有效改善皮膚。加上蘋果幹細胞組織密度與人體細胞極為近似,活性成分易被肌底細胞溶和吸收,擁有極致抗氧化效果。另外蘋果幹細胞精華屬植物 精華絕不像動物幹細胞如羊胎素等具激素,容易刺激肌膚引起過敏,可激活幹細胞再生,修復深層受損細胞,即時刺激幼肌重生。同時,針對性追擊皺紋,發揮顯著 的抗皺效果,強效緊緻臉龐,提升肌膚緊密度,促使28日更生。

 
透明質酸、銀杏精華及米萃精華
雙效水分因子能修護及滋養肌膚表面,淡化色斑,重整肌膚彈性和立體感,瞬間補水鎖水,讓肌膚變得水潤飽滿,回復健康青春肌膚,亮白透光。

注射式直入肌底細胞真正吸收
採用PhytoCellTecTM創新細胞培植技術,把精華液微米分離至0.001毫米份子,養份極致幼細直接穿透毛孔,注射式直接輸送至肌底,精華養份能100%注入皮膚底層(一般護膚品只有10-20%進入皮膚底層),滲透力比一般護膚品強4.8倍,令細胞真正吸收。

 
28日即時減淡眼部魚尾紋皺紋深度
經活體研究證實以PhytoCellTecTM創新細胞培植技術將精華液滲透肌底,20名受試者每日使用兩次,28日後減淡眼部魚尾紋皺紋深度達15%。

最近在萬寧見到的有趣新產品!!
重點就是抗氧化吧!!
女人最大的成就除左減肥, 就係抗老, 因為幾靚都會老嘛~haha

盒底有寫明有效日期及生產批號

佢的包裝好搞鬼. 針筒形...
搞到我亞媽成日問係咩黎,唔好亂黎...= ="""
但呢個包裝都唔算好新鮮,因為韓國都有精華都係咁的包裝!!!


有個開關~扭一下就可以解鎖!!
呢個設計都幾好~~~

使用方法
早晚潔面後,取約1粒珍珠大小的精華,均勻塗抹及輕柔按摩至完全吸收,再塗上日間或夜間面霜。

質地好水, 推開後好快吸收晒~
唔會痴笠笠!!沒有特別香味!!

用左兩星期, 其實12ml唔係好多, 但用左兩星期都仲用緊,好神奇~haha~
產品開封後,需冷藏於雪櫃以保持成份新鮮,讓幹細胞成分保持活躍!!
雖然有點煩, 不過凍冰的精華搽上面真係好舒服!!

呢兩個星期, keep住用, 無敏感,無出粒粒,無脫皮~
而且補濕效果不錯呀!!! 皮膚感覺有彈性!
毛孔好似收左少少, 出油少左好多~上左都貼左~~
相信keep住用皮膚會有更明顯效果!!!^^

請推一推支持下!!
thx!!!
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://amano123.mysinablog.com/
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?129948
mailto:kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言