2013年3月14日 星期四

Bifesta 好洗好用潔膚水

潔膚水最近正用完兩支, 一水係B版紅水,一支係BB水!
兩支都係我平時落妝後用的,落妝後抺多一層會保濕同乾爽D~
好處係大件抵買,成500ml都係一百幾十,但同時都係缺點..
每次倒落化妝棉都好似舉重咁,同埋落妝功效偏柔和,即是慢〜
雖然對皮膚好, 唔洗咁強烈, 但有時想平時淡妝都抺走就要有耐性!
最近手上試左隻出名抵用的落妝水,卸妝+潔膚水 平時用黎淡妝用真係好好用!!
平時莎莎萬寧logon等都成日見到,今次終於有得試下〜
Bifesta卸妝潔膚水 有三款 緊緻型, 清爽型,亮白型, 因應唔同皮膚同天氣使用~
我手上的係清爽型!!


Bifesta CLEANSING LOTION SEBUM 速效卸妝潔膚水 (清爽型) $ 59 300ml
成份: 吸着性透明質酸、保濕潔淨因子、綠茶萃取物
功能: 能把毛孔深處的化妝品浮出表面,徹底卸除妝容和清除污垢,同時滋潤鎖水及緊緻,用後感覺水潤柔滑,具卸妝、潔膚及護膚3種功能


賣點 100%不含油份,無香料,無酒精,無防腐劑

鐘意佢泵咀, 唔洗下下舉重咁!!


質地水狀,無香味,透明 每次三四下沾濕化妝棉~~


平時返工簡單有底妝,眼妝,間中會搽下睫毛液!
每返到屋企就一定先去落妝!!


將化妝棉緊貼眼睛,按住十秒,輕輕一抺已經抺左淡妝的三份之一
令我驚喜就係連睫毛液都落到(睫毛液可溫水卸妝)
比我平時用的"水"有效強的卸妝力!

基本上抺幾下己經落左九成的彩妝了!
之後我都會習慣洗下面乾淨D~

全面落妝大概三至四塊化妝棉就夠!

Bifesta另外仲有方便易用的落妝棉巾
放係公司或旅行真係岩晒!

仲有適合濃妝使用的眼唇落妝液!
效果唔錯,用緊第二支啦!

速效卸妝潔膚水比我想們中的"水"完全唔同,價錢抵之餘,潔力不俗!
用後感覺不油不乾,皮膚好清爽!
平時出街淡妝或防晒等,回家一抺乾淨晒!
值得回購的產品~


推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言