2013年3月14日 星期四

GoodSkin Labs全新EQUINOL™祛斑精華液

好多人都話一白遮三醜,好多女生都鐘意白白的皮膚!
對於我本身偏白皮膚的人就有好多煩惱〜
出暗瘡會好明顯,紅印退慢遠遠都睇到!
一班人影相你會成塊鏡咁. 對比太大!我的圓面令我更似個大餅....= =
基本上面上旳眼圈,毛孔都好易突出..
最令我討厭的就是這兩年不停爆出的色斑.雀斑〜
以前晒極都無斑,只係紅一日又會白回來,所以沒多用防晒!
一個上班族不用戶外工作基本唔會晒到出斑...但我公司個座位係座地窗隔離!
由朝到晚受足紫外線強暴....成個地盤工咁...除非辭職唔係無法解決!

色斑.雀斑可以用化妝品減淡遮瑕!!
但都係治標唔治本〜
自從踏入中女年紀,開始用抗皺護膚品之外,仲要用返重點去斑美白的產品!


Estee Lauder Companies旗下的GoodSkin Labs全新EQUINOL™祛斑精華液,以嶄新醫學配方,專門針對色斑這個難題!

知名皮膚科專家及微創整型手術權威Dr. Paul Jarrod Frank對於解決色斑問題,提供個人卓越的見解:
「色斑是我的顧客最常提及和渴望可解決的問題,絕大部份的人,不論是任何膚質年齡,都有不同程度的色斑問題,不容易處理。傳統淡斑方法一般使用漂白膏或激光治療,這些方式通常會傷害皮膚,令情況變差,黑斑揮之不去。EQUINOL™祛斑精華液以不損害肌膚又有效的新配方,全方位針對黑色素,採用嶄新撃退黑色素成份,配合抗氧化、煥膚及肌膚屏障保護成份,夾擊頑固色斑之餘同時呵護肌膚。」
傳統的淡斑方法只會傷害皮膚,對淡斑毫無幫助,而全新EQUINOL™祛斑精華液則能不損害肌膚之餘,同時有效淡斑

EQUINOL™祛斑精華液以高效又不傷膚的配方,具多重淡斑效能,有效淡化因青春痘、日曬、自由基傷害及荷爾蒙變化所造成的色斑及不均膚色,令膚色回復亮白剔透。從根本改善色斑,同時舒緩敏感肌膚,以及抑制新的黑色素形成,預防新色斑,維持肌膚透白亮麗。配合抗氧化及強化防護成份,肌膚免受傷害。


成份與功效:
*SR12複合物及維他命C:複合配方有助淡化黑斑及消除現有的不均膚色,防止黑色素沉澱,預防色斑形成。
*維他命E、C及葡萄柚皮萃取精華:抗氧化複合物,有助對抗環境因素對肌膚構成的傷害。
* 葡萄糖胺(Glucosamine):溫和清除死皮、黑色素及黑斑,重現亮白均勻的新生嬌嫩肌膚。
*向日葵籽、大麥及小黃瓜萃取精華:植物混合精華,能強化肌膚的防護層,同時有助阻隔肌膚和潛在刺激。
*咖啡因(Caffeine)及甘草次酸(Glycyrrhetic Acid):有助舒緩和鎮靜皮膚,改善泛紅、敏感等可引致更多黑色素的刺激。
使用方法:早晚潔面爽膚後,待肌膚乾透,取適量重點塗於黑斑、色斑位置,早上使用後再塗上防曬。避免使用於眼周肌膚。

GoodSkin Labs 的產品均經過多次的嚴格臨床測試:
即時見效:
• 改善皮膚清透度達73%
使用4星期﹕
• 43%使用者贊同膚色變得均勻
• 41%使用者贊同肌膚清透度提升
使用12星期﹕
• 色斑大小及色素明顯改善達55%




質地偏稀,乳白色,無人工香味!
搽上面後唔會油立立,而且好好推,拍幾下令佢吸收得更好!
好彩出口位細,份量都幾易控制,每次份量唔需要好多!

用左三星期,斑斑仍健在,不過都叫有少少效果!
去斑產品係要耐性時間去用!唔會即用即有效~
重點塗於黑斑、色斑位置,若搽係暗瘡紅印位都退得幾好,又唔乾!
有舒緩敏感肌膚功效, 轉季天氣,呢個功效最明顯!
最重要都係保護要做得好!日日都搽防晒呀記得~
有興趣去莎莎分店試下

請推一推支持下啦!!!

沒有留言:

張貼留言