2013年3月9日 星期六

收細毛孔有希望....用慳電膽啦!

年紀大左,皮膚都開始變差..
以前細個唔識護理, 暗瘡,磨沙,化妝,敏感等等...
搞到毛孔勁大.....真係後悔莫及!!唉~

用過好多話收毛孔的產品都無料到,不停地浪費金錢..
但又會不受控制咁買買買...
不過當用過呢個產品,就覺得有希望了~

Dr.G毛孔淨化修護系列Pore Controlling - Pore Minimizing Drop Essence 毛孔淨化緊緻精華
30ml $300


功效:
突破性4D美容科技,穩定釋放活躍成份,重點收細毛孔,強效保濕,調控油脂分泌,抑制粉刺形成;深層補濕,表層細緻呵護,內外體現美肌效果, 將雙層保濕配方融入高濃度精華液中,迅速吸收,提升肌膚彈性

主要成份:魚腥草、乳木果、膠原及彈性蛋白、異構寡糖

夏日容易出現的毛孔粗大及油脂分泌過盛的肌膚問題,需要透過清潔、修護及收緊多方面護理才能徹底改善。全韓國最大的醫學美容集團Dr.G雲集一眾皮膚專科 醫生、醫學博士及專業醫學美容人士,為亞洲肌膚研發全新毛孔淨化修護系列,獨有Sebucontrol-5 (調節皮脂–5複合物),帶動5C毛孔緊緻系統五大功效.


Sebucontrol–5 (調節皮脂–5複合物) 成份:
甘氨酸及桂樹皮複合物:有效抑制油脂分泌
摩洛哥堅果、鋸葉棕、芝麻籽萃取物:鎮靜肌膚,減少油脂過度製造
柿樹葉精華:含豐富的單寧酸,有效收緊毛孔、舒緩及緊緻肌膚,並提供抗氧化功效,延緩肌膚老化
栗子精華:含有的多酚及異黃酮成份,具消炎及抗氧化功效,同時能抑制酪胺酸酶,有助美白肌膚
麻櫟精華:有助細胞更新,加速傷口癒合並加強防禦力,預防細菌侵害

一打開盒睇到個外形就覺得...好似慳電膽...

好得意!!haha~

白色波波是雙層保濕配方, 而透明的是高濃度精華液!!


樽口好細, 可以輕易控使用分量!!
使用方法:
早晚潔面及爽膚後,取適量均勻塗於面上,然後以雙手蓋於面上,以手心熱力幫助吸收。

吱出黎後,會睇到兩種精華都有!!
不過每次使用都覺得兩種精華的比例都唔同,時的多白色,有時得少少白色咁!!
點解會咁??

因為開始用會抽有較多的白色波波, 之後就要用到咁個高度先可以再接觸到!!
所以每次用量都要多d先得~~~

我每次用都會溝埋一齊,搞搞佢先搽上面!!!
質地有點杰, 搽上面有好似好厚咁, 油油地,
不過好快就吸收晒, 摸下塊面都覺得好滑, 唔笠!
朝早用可以當make up base, 保濕同控油效果很好!
夜晚用,即使開冷氣,皮膚都唔覺得乾緊, 好似有層保護咁, 起床洗面都唔覺有太多面油!!
最重要係日日用真係有收毛孔效果!!
用左十日左右, 自己唔覺,但影相先知原來都幾明顯~~

收毛孔有希望啦~~
有興趣用埋同系列的產品!!haha~
多謝sasa facebook 的試用機會!!
Dr.G 毛孔淨化修護系列 — 現於全線莎莎化粧品專門店發售。
顧客查詢熱線:2505 5023

品牌介紹
Dr.G是現時最大的亞洲醫學護膚品牌之一,由韓國最大醫學美容集團Gowoonsesang 研發。Gowoonsesang意即「美麗世界」。集團創辦人為著名的醫學界皮膚修復治療權威Dr. Gun-young Ahn。他憑藉超過20年的臨床經驗,數以萬計的真實皮膚診療個案,與一眾亞洲頂尖級皮膚醫學博士,揉合美麗與健康並重的醫學美肌的品牌概念,攜手為亞洲 肌膚研發出著重真正實際效用的護膚產品。

源於真實臨床個案
全 球擁有近30間具規模的醫學美容治療診症中心。單於韓國首爾約每8位女性便有一位是Dr.G的顧客;由1998年至今,累積的顧客已超過400,000 位。Dr.G的護膚產品,均運用其臨床診症的經驗而研發,在其醫療診症中心內用作治療之用,能真正切合肌膚實際所需,同時令產品的安全及效用有著信心保 證。

由皮膚科醫生研發
擁有龐大的醫學皮膚診療研究隊伍,當中 超過100位皮膚專科醫生、醫學博士及專業醫學美容人士。豐富的專業醫學知識,配合現今先進的科研技術,選用最優質有效的成份,成就出有實際功效及顯著效 果的護膚產品。所有產品均通過醫學臨床實驗測試,確保其效用及安全性,亦一直被眾多皮膚醫生選用及推薦,成效不容置疑。

亞洲醫學美容權威
Dr.G 貴為現時亞洲醫學美容的權威,信譽超卓。其名氣在韓國極響,擁有不少尊貴星級顧客,包括著名影星及名媛,甚至總統夫人亦是其擁戴者。而皇牌保濕面膜更被長 期安排於總統及首相客機上以供貴賓使用。另外,Dr.G的醫學美容中心更罕有地成功躋身韓國最尊貴的六星級酒店Shilla Hotel,同時亦遍及美國比華利山;其在醫學美容界的地位有目共睹。

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php

沒有留言:

張貼留言