2013年3月10日 星期日

改造完美肌色 RELVON DNA再生粉底液

RELVON 靈華濃
我最鐘意佢地的指甲油同染髮用品!!
最近用上她的唇彩!!一用愛上, 很持久很顯色!!
從來都未用過她的底妝產品, 今次可以試用到最新的粉底真的很期待!!!
首創DNA修護粉底
Age Defying with DNA Advantage CreamTM Makeup 
「修復再顏DNA再生粉底液 $148 30ml



首創全效DNA再生的化妝護膚粉底液現已正式登陸香港!國際著名化妝品牌REVLON全新Age Defying with DNA Advantage CreamTM Makeup「修復再顏DNA再生粉底液」,蘊含REVLON專利的DNA再生技術,能有效保護皮膚細胞的DNA,對抗老化現象。成份包括維他命B3、維他命E、西印度櫻桃精華、六胜肽、高效保濕劑及獨特DNA再生配方,能防止皮膚細胞DNA受到損害;同時備有SPF20,讓妳抵禦紫外線帶來的傷害。 
 
全新Age Defying with DNA Advantage CreamTM Makeup「修復再顏DNA再生粉底液」結合科學與美容智慧,以嶄新科技喚醒年輕肌膚再生,產品經研究顯示,96%女士見證,連續使用兩星期,面部表情紋及幼紋消失,肌膚回復彈性﹑充滿光澤。從此年齡與肌膚再不成正比!

Age Defying with DNA Advantage CreamTM Makeup「修復再顏DNA再生粉底液」具3種與膚色十分相似的顏色以供選擇,質地柔滑透薄,讓您在化妝同時,同步進行護膚程序。只需1 Step,瞬間喚醒年輕亮肌。
包裝設計好特別, 仿DNA的立體結構圖
產品出左八種色,

但香港就只發售三隻色~
010 Bare Buff
025 Medium Beige030 Spice Beige
分別都幾大啊~~~
其實可以俱分色系!!

唔同國家發售的色號都會偏色, 甚至係限定色系~~

我試過10號色太白了!所以要左25號色, 自然肌色~

好似好深色咁, 但其實都幾自然!!!唔會話好深色!!

開封後兩年期~

呢個泵裝好易控制份量, 有好多護膚品都有用呢種泵...
但奈何我手上呢支試用係壞的....泵唔出...
所以分裝出黎用啦!!有點煩..不過都無所謂!!

質地好cream!!!有微細的閃粉!!

都幾易推開!!
佢的色號幾自然~不過帶點偏黃!!

上面後薄d就好自然~
閃粉可以突出面部輪廓, 又唔會話好誇張!!
上左礦物粉後, 妝容好自然~

上面後八小時!!
佢的色號我好鐘意, 但奈何出油得都幾勁~
要用面油紙..冬天要用面油紙啊!!
室外會無咁多油,都算ok, 但坐係室內就唔keep得耐~~

總結黎講10分滿分, 我會比7分~
價錢好平, 質地夠軟夠貼薄~
但易出面油的就要打好個底,做好保濕!!!
多謝The ztyle.com X relvon的試用機會~~
請推一推支持下!!thx~

http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://amano123.mysinablog.com/
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?129948
mailto:kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言