2016年8月24日 星期三

【試用】SHEma★★動の燒脂飲★★運動瘦身事半功倍

對於我呢種日日運動, 已經減30磅的人, 要再減多20磅係好慢好慢,
因為最肥的時段減得最快, 當然我唔會話減肥好舒服,
如果有加快的方法都可以試一下, 畢竟年30身陳代謝無咁好, 減得更慢!!!
今次試用一種沖劑, 以提升代謝, 加強運動效果為主的產品~~

SHEma動の燒脂  $299盒 日本製造

4.5g X 10包

使用支鏈氨基酸 BCAA (L-亮氨酸、L-纈氨酸、L-異亮氨酸),
能提升運動的纖體效果,促進脂肪分解及燃燒,
進一步將脂肪轉化成能量,能加快身體基礎代謝率的速度,
獲得最佳 燃燒減肥效果,再配合左旋肉鹼、L-鳥氨酸等燒脂成分,延長脂肪燃燒時間,
持續消耗卡路里,控制體重,輕鬆達到理想體態。

要明白產品的理論就明佢點樣幫你減肥,首先,每個人身體都有基本代謝率,
即使你唔去運動,每人身體肌肉內臟一呼一吸都會消耗,
你無訓練過的話基本上都係一個基本代謝率,
SHEma動の燒脂就係幫你加大每日的基代謝,提升你的消耗,
變成坐係度都可以
輕鬆減重。

對於平日有一定運動量的我黎講,SHEma動の燒脂可以令身體可以延長脂肪燃燒時間,
當然要配合健康飲食,若果你日日零食汽水,炒粉面飯,切肉都幫唔到你~
而我平日的生活飲食好簡單~~


朝早會食無糖豆漿+燕麥片,有時比較肚餓會食個炒面~
早餐應該全日最豐富最飽的,所以間中超標都得,
不過有幾種食物唔會放入口,例如腸粉,炒米粉,粥,糯米雞~澱粉質同鈉含量太高!!


午餐我多數會自備飯盒,主要係瓜菜類,唔會有飯!!間中會做沙律~
下午茶我會食一個蘋果及一個奇異果,唔會令自己餓又有維化命植物纖維等等!
晚餐返屋企食,主食係糙米,多菜少肉,口味清啖就可以,無咩醬汁少油~


運動每日我都會做,會去做GYM或者跑步,除非我外出有飯局~
要保持飲食習慣係要時間適應,無可能話食一餐半餐就算數,
堅持後要變成生活習慣其實唔難~


每日我中午飯後及運動前會沖一包SHEma動の燒脂,
淡黃色的粉末,用凍水或室溫水沖就可以,我試過加落茶水,味道都可接受,
帶有橙香西柚酸味,不過當中有微微苦澀,但都無咩問題,
有時我真係好懶,會直接一包倒入口再飲水就算數!!!

收到2盒的試用,有20條,因為時間太短試用,加上生理期,
我一日用2包,試左10日,效果都唔錯~


第二日食左一次放題,第八日去左船P又食左唔少~


如果想要有實質明顯效果或者要試用一個月先知~
至於話有咩特別感覺,反而覺得運動時汗流量會大左,
無心跳加速或其他不良反應~
總括黎講成績我覺得幾好!!!

產品及資料由 theztyle提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如希望獲得更多有關產品資訊
請自行聯絡該品牌查詢



沒有留言:

張貼留言