2013年3月14日 星期四

家居美容儀 HABA二合一離子明眸美顏器

自從開始寫美容blog後都時常留意各式各樣的美容儀器!!
以前無諗過可以自己用機係屋企做facial或者清潔皮膚等, 時代進步帶來好多的方便!
上個月先諗買唔買多人推薦的HABA機, 但特價期好快過左, 勁唔開心, 都諗住認命下個月出糧去返部!
點知收到試用邀請, 真係開心到飛起!!haha~

前排子去左HABA的workshop, 了解一下如果使用呢部HABA二合一離子明眸美顏器!!!


講解產品成份, 功效, 點樣用, 同各種的情況等等!!


讓大家可以得到最明顯的效果!


之後仲送左勁大盒禮物試用!!
嚇左一跳呀!!


返屋企就即刻拆黎用! 用左一段日子,同大家分享下呢部機有幾好用!!

先睇睇部機的配套!


主機, 離子碌碌頭兩個, 專用電池, 三腳火牛, 一個輕便袋


每部機都有獨立編號, 連同保養証書, 有一年的保養!!
注意: 電池壞左可以另外配返, 但如果其中個頭遺失了就無得單買, 想要返就全套黎啦!

而HABA都有連同護膚品一併試用!
純棉面膜紙 FULL COVER FACE SHEET
以100%純棉製造,有效將養分傳送至肌膚底層,全面提升修護效果。配合離子深層導入器使用能讓精華液易於滲透至肌膚底層。亦可配合滋潤保濕產品作重點修護。

G-LOTION蘊含極豐富的礦物質及微量元素,提升肌膚本身的防禦能力,並賦予肌膚活力,有效改善暗啞膚色,使肌膚凝亮剔透,更有效對抗游離基的傷害,延緩肌膚老化。內含之「莎莎熊笹液」能高度抗菌,幫助肌膚恢復健康和彈性,對日曬後甩皮、紅腫、受刺激之肌膚的修護效果絕佳。
傳說 II
含7大活性成分,有效針對皺紋、鬆弛及暗啞,使肌膚潤澤及柔軟,並富有絲綢般的光澤及彈性。更以高科技將稀有的「白金分子」納米化,讓養分輕易的滲透到肌膚底層,使每項活躍成分都能有效發揮其作用。

WHITE LADY 美白精華於日本屬醫藥級的皇牌美容液,以「維他命C誘導體」美白肌膚及淡化色斑,能促進骨膠原蛋白之再生,從而緊緻毛孔和改善細紋及皺紋;WHITE LADY更有抗菌之效,減少暗瘡和粉刺之形成。
輪廓提昇緊緻精華蘊含的革命性成分-APPRECIER(水油雙性維他命C衍生物),滲透性極佳,抵禦表皮層的遊離基,有效抗氧化;同時能比一般的維他命C誘導體提供更多、滲透力更強的維他命C至肌膚深層,刺激真皮層的膠原蛋白增生,令每個細胞回復飽滿,使法令線、眼部和嘴部等容易出現肌膚老化的部位重現緊緻和彈性,輪廓變得緊緻分明,締造彈滑年輕美肌。
HABA全新推出升級版二合一離子明眸美顏配有2種不同離子碌碌,分別可全面使用及作重點護理,針對眼部肌膚及缺水紋。
更換方法亦很輕易, 打橫推入去, 啪一聲就己經固定好!!

兩個離子頭採用不鏽鋼製造,安全耐用,不會引致敏感。
使用後可直接拆卸沖洗,徹底清潔,防止離子頭上剩餘精華影響護膚效果,同時避免細菌滋生。
機身亦採用了流線形設計,緊貼手形,而且十分輕巧,重量只有10
0g

先潔面, 跟住就做清潔的步驟!!
肌膚的污垢帶有負離子,積聚在毛孔中。如果日常清潔不當,毛孔很容易會被阻塞,引致不同的肌膚問題。二合一離子明眸美顏器釋放正離子,運用異性相吸的原理,猶如一顆大磁石,吸走毛孔深處的污垢,徹底清潔肌膚,做好美肌第一步!

因為我發覺就咁導出未有明顯睇到, 所以用個明顯D的~方便睇到!!
用化妝棉代替面膜紙!!



LED燈光波長直達肌膚內層,從而活躍肌膚細胞,促進新陳代謝。
藍光:
有助抑制皮脂分泌兼具殺菌功能,治療暗瘡和暗粒。


將G-LOTION倒濕張化妝棉, 唔需要太多, 濕均就得!!
緊握離子美顏器左右兩旁的按鈕並按圖示於面上滾動,8分鐘後,導出完成,電源會自動關閉
夾住塊棉, 一定要順單一方向, 吾可以來回拉扯皮膚~
次序: 下巴>面額>另一邊面額>額頭>鼻位

完成全面導出後,可更換細離子頭,選擇POINT CARE模式,重點清潔眼部肌膚。鼻翼兩側亦是污垢堆積的地方,細離子頭可全面照顧微細地方,改善毛孔阻塞,令其後導入的精華真正滲透至肌膚底層,加倍發揮修護效果。


我塊面基本上都每日都落妝, 洗面做到足!!
但底層的就要靠導出機先做到!!

之後就做導入!!!



美顏器會產生負離子,利用同性相拒的原理,把帶有負離子的精華反彈至肌膚深層,使精華的滲透度比用手塗高出8倍,肌膚能完全吸收精華中的營養,充分發揮精華的功效!

先將專用面膜棉紙摺細, 再倒入G-LOTION~~
再泵四五下美白精華WHITE LADY, 搽滿面上!

貼上含G-LOTION的面膜紙!

方法同導出一樣!!不過美容機的SETTING就改為refine!


LED燈光波長直達肌膚內層,從而活躍肌膚細胞,促進新陳代謝。
紅光: 可刺激膠原蛋白生成,改善細紋及鬆馳


使用方向次序都一樣!
部機每分鐘會咇一下, 全程八分鐘, 之後就會自動停止!
完成全面導入後,可更換眼部專用離子碌碌,選擇POINT CARE模式,重點改善眼部肌膚。碌碌設計於使用時更可發揮按摩作用,有助血液循環,促進淋巴排毒,改善黑眼圈,收緊眼袋。



做完時, 塊面會明顯白左, 同埋有點泛紅,
我皮膚較薄, 所以泛紅會好快, 但過十會分鐘己經退紅了!

一星期做三次左右, 皮膚明顯有光澤有彈性, 泛紅及出油情況好轉!
而且毛孔都無咁明顯!!
朋友都話我皮膚突然好左!!!
無時間無幾皮出去做FACIAL的朋友真係要投資返一部美容儀!!
一部同時導出導入真係好方便!!

有興趣請去HABA面書或者網站睇睇!!
http://www.haba.com.hk/
http://www.facebook.com/haba.hk?v=wall&filter=3

沒有留言:

張貼留言