2013年3月10日 星期日

及早護理眼部皮膚 首選推介之眼霜

我自己其實成日用eye mask..
但又好少話做得好十足的眼部護理..
因為我無咩眼袋,只係有吾夠訓的黑眼圈!!!
不過年紀快到中女啦..(汗).而且開始戴con / color con,
所以對眼部護理"開始"著緊..免得一兩年後有幾條深深的眼紋..
到時做幾多facial都救唔到...

呢期用緊隻eye cream真係覺得幾好用!
就推介比大家!!
應該有唔少sis都用過, 評語好壞參半啦~
haha~不過我對呢個品牌都幾有信心! 用過唔少佢的產品吧!!

OLAY Total Effects 多元修護眼霜 15ml

我趁萬寧特價時購入的 $99
其實我覺得15g真係好鬼少,當初諗可以用得幾耐!!
點知一個月都未用到一半!!超耐用!!!

主要成份:
蘆薈萃取精華,綠茶萃取精華,小黃瓜萃取精華
幫助解決七大眼部肌膚歲月問題:
有效減少眼紋及皺紋、減淡黑眼圈並瞬間回復光采、收緊浮腫及鬆弛眼部肌膚、幫助改善眼袋問題、保濕並滋潤乾燥肌膚、均勻膚色、改善粗糙膚質

讓肌膚更生,幫助有效促進肌膚膠原蛋白增生,加速肌膚新陳代謝。
新加入的蘆薈、綠茶小黃瓜及萃取精華,有效舒緩鎮靜肌膚及抗氧化,幫助抵抗自由基,保持眼部肌膚平滑緊緻。


使用方法:以無名指點取少量,輕輕點印眼部上下周圍,直至完全吸收

顏色係肉色的!!
呢個系列都係呢隻色, 質地幾軟, 肉眼睇帶超幼細閃粉!

基本上少量就夠晒~~
搽上眼再輕輕打圈按摩就得!!

吸收得好快!
有少少油的feel, 不過我覺得都幾潤, 但唔油膩!

用後感:::
我眼袋位偏乾少少, 所以都幾岩用!
上妝前用, 化妝貼好多,又唔會點出眼油~
呢個eye cream真係好岩我用~~
同埋一支幾百蚊的eye cream我都覺得效果同佢差唔多!
所以論價錢都功效呢支我100%回購!!!

total effect系列我都有用OLAY 升級版 UV 防曬多元修護霜岩岩萬寧特價$99.9,我入左兩支!!己經回購第三次了!!!
仲有Olay美白精華, 洗面同埋olay Pro系列我都有用~
Olay 小小fans是也~~haha
下次有機再分享~~
ps:
呢眼霜有sis用過話會出油脂粒!!
我覺得佢係質地偏潤的, 適合眼部皮膚偏乾/細紋的人用~
年紀細或學生朋友都唔太岩用啊!!! 你地用eye gel岩d!!

請支持推一下吧~~!!
謝謝!!!

沒有留言:

張貼留言