2013年3月14日 星期四

平衡心理 敗得就小小敗

因為裝修執屋, 搵到好多野未用!!
所以今年商場特價都買少左好多嘢~~
只買左少少咁多護膚品同化妝品!!

SOGO感謝日果時買的
NARS 皇牌 SET $1140

未用過呢個牌子,化妝品同護膚品都未用過!
今年狠狠地買少少!咁就一張金牛~


聖誕各品牌都有搞抽獎.網站投票之類...
我只中H2O fb game 的hand cream set....其他百無!!


聖誕無收獲咁就自己敗家啦~平衡下心理(見大家不停投票抽獎中獎!!!)
買左set$680的化妝品~

想買好耐又買唔落手的蒲公英胭脂!!

仲有貨裝的胭脂水同打亮base~~


年尾最衰好多大特價!尤其是韓國品牌,最少都有七折八折!有D仲半價~
咁又團購左少少咁多~因為唔貴..所以買左唔少囉...

我應該2013年尾自己去韓國買一轉!!!
其實仲有40塊面膜無入鏡...
PS:支roll roll bb cream超好用!


唔出街都會洗錢,仲會送埋到你屋企~
想買好耐嘅Real Rechniques makeup brush

因為訂多D可以免郵!!
我訂多左幾支架,有興趣就PM我啦~價錢好平, 我唔太公開了!
都唔係買左好多姐!!!係咪??

推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言