2013年3月10日 星期日

將BURBERRY 放上面 Luminous Fluid Foundation

BURBERRY 一個我永遠都唔會買得起的牌子!!!
佢的格仔紋標誌真係好靚!!
自己佢出左化妝品後,一直有點好奇!!
一個時裝品牌去滲入化妝品行列, 有點怪~
今次有機會試到佢的底妝, 好開心!!!
到底時裝名牌, 化妝品又有沒有名牌的水準??


BURBERRY Luminous Fluid Foundation
明亮乳狀粉底液 30ml $390


成份:
蘊含維他命 E 抗老及長效保濕配方。揉合柔光晶狀顆粒,帶給面部最佳光線反射效果。
功效:
質地如乳液般輕盈,能夠自然地遮蓋肌膚表面色斑、暗黃及膚色不平均等問題。高效保濕,既輕柔又貼服,輕鬆打造細緻明亮的底妝。
色調: 13種
適合中性或乾性皮膚


我選擇左自然色系 Trench No 4


有趣的鎖定設計!!




打開盒子, 支粉底液包裝好靚!!
而且很有重量啊!! 名牌子的設計真係一絲不苟!!



原來只係個蓋重, 30ml又唔算好重喎!!haha~

個咀好細, 按一下的份量岩岩好!!!

至於實際用到上面又如何呢!!
先講明我的皮膚狀態::
混合性+敏感易泛紅 毛孔粗 T字位多面油
面額有雀斑

簡單d黎講. 我要遮瑕力同保濕控油好的底妝產品
色號唔可以偏白, 重點要自然色!!


平時化妝習慣用base, bb cream, 碎粉
因為工作時間都係室內, 所以只要面油紙同一兩次補碎粉就可以!!!


呢支BURBERRY粉底完全不達我的要求!!
why? why? why? why?
慢慢看!!!

質地好輕, 唔似一般含水份高的粉底液!!
好軟綿綿feel, 好易推開!!!


使用方法:
用濕海綿蘸上適量粉底液,從鼻翼兩側塗抹。也能作爲遮瑕使用,只需要使用小掃或指尖,以極少份量在瑕疵出輕輕點壓,融合原來膚色。

我用過幾種方法搽上面::
1. 先印幾點上面再用手推開
2. 用粉底掃
3. 用粉撲印上
4. 加入保濕精華混合使用



結果都係一個字: 乾!!

....手的乾紋都睇得出....
只適合皮膚靚靚的女生, 名牌果然真係for有質素的人!!
多紅印多豆印 雀斑果d..真係零遮瑕!!
朝早返工前上妝, 一個鐘後返到公司..食個早餐再照下鏡..
己經浮晒粉!!! 嘩!!夏天出汗時仲更明顯啊!!!
試下補碎粉, 都頂唔順, 去洗手間落左個妝, 用返bb cream!!
即使加左保濕精華都只係keep耐少少!!!
點解佢會話係for乾性皮膚用?? 是for冬天用?? for外國清爽天氣??
我用開bb cream都覺得佢乾喎!!!

而且唔太防水!! 印下汗都印走左一半!!!


可能真係唔太適合我用吧~~可惜啊!!
唔會話佢完全無效果, 佢的色號幾適合我, 唔會變左面頸兩截色!!
上妝後有自己光澤感, 雖然遮唔到好多瑕疵, 但睇上去面色係均勻左~~
多謝imore的試用機會!!!

後話::
用過好多牌子的粉底液..真係唔岩自己皮膚..
應該係我前世得罪過粉底液呱...
呢世只可以用bb cream!!

沒有留言:

張貼留言