2013年3月14日 星期四

首爾遊樂行 ❤保養妝品篇❤ 第一擊❤Lanige❤

上星期去左首爾六日五夜, 尋晚落機咋!!
睇左好多食左好多, 彩妝護膚品當然都買唔少~
買左幾個牌子,一大堆好彩都無超磅!!
一個個牌子同大家分享~請比少少時間我試下用再分享!
先來第一擊!!

Lanige香港都有好多門市,
我唔係用家,佢D野唔岩我用,我只幫妹妹買!!

首先去格下價, 基本上可以去屈臣市,專門店同埋ARITAUM, 佢地都齊貨D!!
其實價錢一樣, 行左幾間就發現問題..
間間店都同價, 不過贈品有分別,
屈臣市有機會百無或者有兩支5ml其他牌子的贈品,
專門店要買多支的set先抵,單買無折無set~BA 有機會送你幾包sample~
ARITAUM 間間店都唔同, 要小心比較!

網上借圖


我係仁寺洞ARITAUM 見到呢套!約港幣$266 (香港專門店$300)
見佢送三件大支的贈品,咁計係最抵啦!!


因為我要問下妹妹,諗住第二日去明洞時買啦~
點知明洞,弘大,惠化的所有ARITAUM都無呢set...得單支!
無理由去返仁寺洞買呱..撘九個字車...


Last果兩日去梨大果邊, 見到ARITAUM又走入去啦~睇下有無啦!
點知都係無呢set...
但BA詁有折仲有得退稅,計返都抵返!
見佢三月新出果支美白保濕精華都出左,妹又話要!
最後買左呢D~


Water Bank 精華 38,000W(香港專門店$300)
美白保濕精華 40,000W(香港專門店$400)

扣埋折扣同退稅 只係$426.3
BA仲送左一套美白旅行妝同美白保濕精華五包!!
香港點可能平到咁!!

推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言