2013年3月14日 星期四

口服護膚品 給皮膚的海洋膠原蛋白 肌っ子全新升級版滿点肌

市面好越來越多的口服骨膠原產品!
我通常都係想試下味先去買一兩支試下, 有無效真係唔知道!
吞左落個肚度, 有幾多吸收左,而又可以直接肉眼睇到面上有明顯效果?
從來都試過呢類產品,今次終於抽中左試中!就體驗下口服護膚品外用護膚品有咩唔同!!


肌っ子 滿点肌海洋膠原蛋白 每盒10支 原價︰HK$ 449.00
每瓶 (每瓶50ml) Hadatuko (肌之子) 滿点肌海洋膠原蛋白提供10000毫克高濃度、份子極細的海洋膠蛋白,容易被人體吸收,同時針對皮膚結構,注入葡萄醣胺及彈性蛋白,為真皮層建立鎖水網,從根本保持肌膚潤澤和彈性。

配合多重有效美肌成分,除了有助膠原蛋白吸收及合成外,更能防止表皮層的水分流失及防止黑色素沉澱,讓肌膚由內至外有如初生嬰兒般完美。
只需 4 星期,就能全面改善以下肌膚問題:
    •    肌膚乾燥缺水
    •    肌膚鬆弛
    •    色暗啞
    •    膚色不均勻、色斑
    •    乾紋、皺紋
    •    毛孔粗大



每支的包裝上都指細寫上成份

成份:::
    •    【10 000mg胜肽膠原蛋白】: 能保持肌膚彈性及緊緻,補充每日因紫外線傷害及年齡增長而流失的膠原蛋白。
    •    【西印度櫻桃精華】:含豐富維他命C,亦有助鐵質吸收,促進膠原蛋白增生,同時減淡色斑。
    •    【彈性蛋白】:強化真皮層彈性網絡。
    •    【葡萄醣胺】:促進關節軟骨素及關節液的形成;可刺激受傷的軟骨組織增生;促進玻尿酸增生,達至強效保濕功效。
    •    【輔酵素Q10】: 為皮膚細胞提供能量,促進膠原蛋白的合成;抗氧化,促進血液循環,有效去除水腫現象。
    •    【份子釘】: 防止水分流失、平滑肌膚。
    •    【蝦青素】: 抑制令細胞老化的自由基,減低年齡增長、紫外線、生活壞習慣對肌膚造成的壓力。
    •    【大豆異黃酮】: 舒緩更年期症狀,預防骨質疏鬆。
    •    【L-瓜氨酸】: 萃取自西瓜汁液,具抗氧化及排毒功效,促進血液循環。


使用方法:
每天一瓶 (建議晚上飲用),持續飲用4-12星期,便可見效。
一般來說孕婦亦可服用,但建議服用前先徵詢醫生或專業人士意見。


先睇下未飲之前!!
毛孔都幾粗,而且出油!

經過廿日之後!
日日飲一支!
味道偏酸有點怪怪, 但都可以入口!我都係一啖吹左去!
無藥水味囉!顏色偏黃的!





其實就咁飲睇下鏡真係唔會覺得有咩特別!
但當你影左相再比效就真係有唔同左!

我唔會話佢好神奇!即飲即見效!
初期真係日日望鏡都唔覺有咩改善!
真係要飲左十日後先睇到少少, 開始有改善!
飲晒之後再隔幾日先有效果!
皮膚明顯有光澤左, 無咁泛紅,毛孔有改善!
彈升提高唔少,面油都無咁勁!

缺點一定有!
就係超級口乾, 不停咁飲水!

兩盒就一個round, 一個月飲廿日,再等佢骨膠原自己增生!
KEEP住飲相信真係好明顯!
己經打算入手!試佢半年!HAHA~

注意:
成分中的膠原蛋白及蝦青素分別由魚類及蝦蟹提煉而成,如皮膚致敏原為海鮮,敬請勿用


請推一推支持下啦!!!

沒有留言:

張貼留言