2013年3月26日 星期二

半買半送的三月盒子 GLAMABOX

我上一個GLAMABOX係聖誔的盒子~
前後買過七八個吧~
初初都覺得好吸引,好多高檔品牌或外國品牌都可以試用~甚至有貨裝SIZE~
但慢慢就有點參差! 就訂下停下~
今次半買半訂係前日的PROMO, 係GLAMAEVENT買滿$588就會送一個三月盒!!
最近剛入手自家微針, 正尋找濃縮精華/安樽之類~
剛好睇中Lessonia 幹細胞抗皺激活導入原液 7 ml /bottle (14 bottles)+ 幹細胞緊緻塑顏霜 50 ml
就立即入手~第二日就連及盒子一併送到了!
同大家分享了下啦~~

第一次收呢個換左包裝的盒子~
覺得比之前要摺的盒子細左都薄左,但硬淨左,又唔會浪費位置~唔錯呀~

見GLAMABOX FB有提到今個月好用的貨裝產品!!
令我有點期待啊~

打開一看,啊~~~都唔錯喎!!!

LA ROCHE-POSAY美容盒子的常客啊~~
支裝真係好過要自己去換的包裝, BB CREAM用過幾次都唔錯~
顏色自然, 又唔會好厚重, 唔敏感! 細細支放手袋作補裝好有用!!
另一支係潔面乳, 未用過佢的潔面產品啊, 潔面乳都幾岩我用~~

CELLILUX 冰川泥抗老面膜 7G X2
加拿大天然礦物成份, 有少少驚會嗱, 不過有抗老功效, 併命去試下啦~HAHA
一包都幾多, 當然要搽埋頸啦~~

DERMAL 完美純白面膜
EGF創新護膚成份因子,熊果素美白抗氧, 翠葉蘆薈精華同B5舒緩修護, 水解膠原旦白保濕滋潤
呢個牌子我用過兩三款,都幾好用, 面膜綿紙都幾岩我面型,
隨機仲有蛇毒同蝸牛兩款, 剛好我比較想試下呢款美白, 好似新D~

MONACA 堅果油 10ml
好評不停的護髮, 我係韓國都有買類似產品, 但未開黎用~
等我試下有咩分別啦~~

PROACTIV 活膚潔面乳 120ml
前陣子見佢ONLINE SHOP有半價己經想入手, 但奈何去旅行,要花錢所以放棄左~~
突然來了一支貨裝可以試用真係好開心呀~
聖誕節時送左一套比朋友, 佢話d暗瘡真係好左好多~
自己心思思想試下~

不過發現支產品仲有四個月就過期~
唔會放左咁耐有無影响佢效果呢!! 等我拿拿林開黎用先!!!
最近兩邊面生左好多暗粒!!!

之後仲有一張online shop的coupon~

最後盒子有咩用呢~
用黎裝貼紙!!岩SIZE~YEAH~~~

沒有留言:

張貼留言