2013年3月10日 星期日

愛上抗老化CAUDALÍE Vinexpert 緊緻系列

女士過左25就要向保養抗老化的護膚品發展...
骨膠原同身陳代謝減慢, 而且香港人日日工作幾十小時, 通頂加班似乎成為生活!!
日子耐左就會不知不覺老去!
所以女生唔可以懶啊~要日常保養皮膚, 唔可以比衰老打敗自己~
今次試用的緊緻系列正岩呢個秋冬季!!
法國著名護膚品牌 CAUDALÍE 的 Vinexpert 緊緻系列,一向以抗氧化抗皺見稱。而家佢地全新推出葡萄籽凝采亮白滋潤日霜,及葡萄籽凝采抗皺美肌軟膠囊,可以搽亦可以食落肚,內外夾攻抗衰老!

Vinexpert 緊緻系列蘊含專利成份葡萄藤白藜蘆醇 Resveratrol,成份取自法國西南部的葡萄藤,葡萄藤是葡萄的主要防護系統,成份天然並具有預防及改善肌膚衰老的雙重功能,不但能增強皮膚的天然 防禦能力,更能激發細胞重生,預防游離基等有害物質的傷害,是一種高效的抗氧化專方,能有效去除皺紋,使皮膚回復緊緻;一千磅葡萄藤莖只可抽取一磅葡萄藤 白藜蘆醇!要發揮葡萄藤白藜蘆醇的護膚特質,必須從萃取及穩定過程著手,而 CAUDALÍE 的萃取及穩定過程均經嚴密監控,其穩定過程更已取得專利,油溶性配方讓葡萄藤白藜蘆醇能夠充份滲透肌膚。
  • 不含防腐劑
  • 笨氧基乙醇
  • 類笨二甲酸脂
  • 硫酸鹽
  • 礦物油
  • 動物測試

四支不同產品一次過試用比你睇!!!


Vinexpert Firming Serum  葡萄籽凝采提升精華 10ml ($560 30ml)
能活化細胞再生,提供緊緻、抗皺的功效。結合其他珍貴成份,能深入皮膚底層,有效保濕及對抗肌膚衰老。同時能舒緩皮膚表層,鎖住表層水份,防止水份流失,有效緊緻肌膚,塑造完美輪廓,避免皮膚乾燥。


樽口按壓式, 容易控制份量!!!

質地水潤, 淡黃色, 有香味好舒服


好易推開, 一陣就吸收晒!!
而且一d都唔立,好清爽, 保濕效果很好!!!



Anti-Ageing Serum Eyes and Lips 葡萄籽凝采眼唇精華液  7ml ($440 15ml)
質感輕盈的精華液能瞬間讓眼部四周的肌膚吸收,有效提升緊緻眼部肌膚、保濕及撫平細紋,並能預防黑眼圈、浮腫及眼袋的形成,雙眼即時倍感青春迷人。並能為唇部作出深層修護。


吱出黎就得,唔洗用任何工具!! good~

質地水潤,同精華一樣, 有葡萄籽香味!!
輕輕在眼周打圈就得!!!
感覺保濕水潤,沒油脂感, 減淡眼部乾紋~
唇部都可以用, 在唇部周邊打圈搽上!!
可預防乾紋~
唇部都要保養呀, 唔係好快會似酸梅乾咁~haha~


Vinexpert Radiance Day Cream SPF 10 葡萄籽凝采亮白滋潤日霜 10ml  ($520 30ml)
蘊含葡萄藤白藜蘆醇及葡萄籽多酚,能即時滲透於肌膚底層,促進長壽蛋白製造,達至緊緻肌膚及抗皺功效,同時提供高度抗氧化修護、保濕及防曬功能,為肌膚對抗衰老,回復青春活力。


個孔好細....


不過原來質地好水..唔怪得之個孔咁細~~
就因為咁細先易控制得好!!good~
有香味, 好白.似防晒液咁~


有10度防晒, 推開有點白, 但之後就唔太覺!!
白天用的, 都幾滋潤!!
感覺有點厚, 但相對秋冬乾燥時用就岩岩用~~


Vinexpert Night Infusion Cream 葡萄籽凝采修護晚霜 10ml ($520 30ml)
質感滋潤、嫩滑,能夠促進骨膠原及彈性蛋白的製造,令肌膚更緊緻、有彈性。同時有效深入肌膚底層,滋養肌膚。其怡人的香氣更能令人感覺舒適、放鬆。翌日醒來,使肌膚再現青春。


比日霜的孔大d~


質地厚d, 所以個孔又大返d先易吱出黎用!!!
同樣的香味, 白色~


質地厚,但易推開, 被外表騙了~
我覺得超好用的晚霜!!!用後感覺好滋潤, 唔會好油~
朝早起身皮膚有唔乾唔油,好潤, 唔洗搽好多保濕,上粉都好貼面!!
冬天就係要油份去保濕啊~~

總結::
四支的旅行裝份量都唔少!!可以叫做體驗版~
個人最鐘意支精華同晚霜, 可以feel到有即時保濕同滋潤!!
平時唔鐘意用晚霜的我,愛上了呢支可愛的晚霜~~
皮膚做足功夫就唔驚啦!!

多謝The Ztyle.com X CAUDALÍE 的試用機會~~

請推一推支持下啦!!!thx~~
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://amano123.mysinablog.com/
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?129948
mailto:kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言