2013年3月14日 星期四

體驗非一般深層保濕 極致純膠原蛋白水分修護面膜

ULTIMA II 比我的印像係明星品牌,有好多藝人名人化妝師都讚不絕口的牌子。
對於只用最貴百幾二百蚊產品的我,覺得ULTIMA II真係貴到飛天,但之後接觸護膚品知識多左,就知佢的產品係值得投資的, 我妹從三年前已經係ULTIMA II用家, 當時我都有偷偷地用過,感覺同開架貨真係完全無得比較,真係好用,佢間中都有比細細支sample我用!!佢連化妝品都有用,今時今日先覺得我妹真識貨XD!! 哈哈!!(某程度覺得佢好捨得~~)
漸漸影響到我,成日經過專櫃都望下有咩特價set或者新品,引誘佢買來一齊用!!<--壞心腸姐姐
最近有個藍色系列的廣告,全線專櫃都佈滿新品的廣告!!

大家知道ULTIMA II最近都出左Sleeping mask, 唔多覺??
因為佢唔係叫sleeping mask, 係叫做"Extraordinaire Supreme ™極致純膠原蛋白水分修護面膜" 簡單黎講就係夜晚用的免沖洗式面膜!

ULTIMA II Extraordinaire Supreme ™極致純膠原蛋白水分修護面膜 $880/30ml
以突破性科技提煉出高濃度的超微細純膠原蛋白,直接將膠原再生力量帶到肌膚底層,補充膠原蛋白的流失及促進膠原再生,提供更密集的膠原修護,顯著提升肌膚水分含量,並加強鎖水力,令肌膚煥發均透的亮麗光采,回復水潤健康的細緻膚質。



秋冬天氣乾燥,肌膚變得暗啞、出現乾紋和缺乏彈性,甚至出現脫皮和敏感等現象,用普通paper mask, 只可以做到表層保濕,但想深層提升水份即便日日敷都做唔到~


極致純膠原蛋白水分修護面膜是屬於乳霜狀的面膜,使精華成份加倍有效地導入肌膚底層,增强吸收能力,配合皮膚生理時鐘,提升高效修護。
1000 倍超微細 Procollagen 微晶膠原蛋白能將膠原再生力量瞬間滲透至肌膚底層。




膠原再生可以令皮膚回復彈性,收毛孔等等, 皮膚底層好,搽咩都吸收得好好,事半功倍!以消費者黎講,最重要係產品有咩效果,以香港人的傳統,要快要有效~哈哈哈哈~

使用方法:
於晚間,潔膚及爽膚後,先塗上「極致純膠原蛋白水分修護昇華」,再以無名指把適量 (約 6 整泵)輕抹於臉部和頸前;無需沖洗,產品能於晚間發揮最強修復功效。
最近皮膚狀態麻麻, 無去做facial, 又夜訓,風又大太陽又晒~~
兩邊面額又來泛紅,係底層太乾的警號!"極致純膠原蛋白水分修護面膜"來得合時呀~(淚)
呢度係兩泵的份量, 如果平時搽精華就呢個份量, 但要去到面膜功效的就要6泵了~~
6泵好似好多咁,但搽到上面真係岩岩好~
呢度淡淡香味,質地輕柔, 搽上面後一陣就吸收左三分一了!
十五分鐘後就大概吸到七七八八, 感覺好似有層補濕保護層緊貼皮膚,
即使經過一整晚夜風吹都唔會帶走皮膚水份,
朝早起身肌膚無拉緊感覺或面油, 依然感到有彈性~
毛孔都有充足水份而無咁明顯!!


連續使用兩星期, 隔日用一次,
其保濕效果快又持久,
皮膚穩定左, 不會因為天氣乾燥而敏感泛紅,
朝早起身搽護膚品都好快吸收, 化妝貼面之餘,亦感覺控油力好了不少!!
而且適合用黎做急救面膜,係新春拜年時KEEP住靚皮膚!!

推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言