2013年3月9日 星期六

Bourjois 帶給你果香夏日感受

夏天真係好熱, 原本前幾日仲陰陰天!
今日突然暴晒, 頭頂都熱到可以煎蛋~~
消暑方法好多,食冰凍甜品, 去游水,去沙灘玩etc..
不過最後都會成身汗, 一日可能要沖幾次涼!!
唔知sis有無沖凍水涼??夏天沖凍水涼好正!!haha~
沖凍水涼真係好爽!!我好享受沖涼的舒服feel~
今次抽到的試用真係岩岩好呀!!!

Detox Body Scrub 排毒美肌磨砂沐浴乳 $78   250ml Net & Frais Deodorant 柑橘抗菌止汗劑 $68  200ml

Bourjois
品牌誕生於1863年,始創人Bourjois,出生於,巴黎的一個劇院區,而當時法國仍然是世界第二大經濟強國。 演員Joseph-Albert Ponsin是品牌第一個成辦人,他於自己的公寓裡製造化妝品和香水給不同的演員使用。在1868年,Ponsin委托Alexandre- Napoléon Bourjois,並將銷售範圍擴展至大眾,至Monsieur Bourjois,更將品牌帶到世界其他各地。

不斷的創新,不同的創造靈感和巧妙的設計和簡約的女性美容產品。這使每位女士均可以做出巴黎風格的妝容:提供大膽但看起來雅緻、容易使用而不需花費大量金 錢的化妝品。讓每位女士均可充分表達自己的風格和個人的創造力。在Bourjois,我們有自己的個性,我們都很喜歡有個性的女人 。

其實呢個法國的牌子,我只對化妝品有興趣, 對body產品沒印像!!!..= =
今次試用能夠讓我好好體驗
Bourjois其他產品~good
兩支產品的獨特包裝設計都好得意!!!都有粒金色波波~~好似己經成為品牌的標籤咁!!!


產品都來自法國製造! 而且不含防腐劑,可以安心使用!!



Detox Body Scrub 排毒美肌磨砂沐浴乳

首先一開己經有好香果味,似西柑味,又似檸檬味!!!
倒出黎係淡王色同埋有d黑色粒粒!! 大粒細粒都有, 就係葡萄籽!!
因為化學成份唔多, 加水後的泡泡較少, 而且香味更濃!!
用後皮膚唔乾, 雖然有好多唔同大小的磨沙粒, 磨係身上又唔會覺痛!!
對死皮多的位置可以磨多幾下~
產品功效可以排毒去印, 針對背部的瘡印同粒粒!!!
夏天著背心同泳衣時露出背脊,都滑滑的~~
ps: 雖然起泡網會令沐浴露多d泡泡, 但令
磨沙粒少左, 所以建議直接用手起泡!!
我會隔日用, 因為死皮唔會日日磨嘛!!

我推薦帶去沙灘或泳池,游水沖涼後用,~~
每每游水後個身都好唔舒服, 痴左好多化學野同防晒油係身體,即使用沐浴露洗後都感覺唔乾淨!!!
但呢支沐浴磨沙露就可以洗得好乾淨之餘,仲要好清爽,香味令人舒服!!!大推!!!
大大支好耐用, 價錢又唔貴, 朋友用過都去買左支!!! 夏天必備呀~~

Net & Frais Deodorant 柑橘抗菌止汗劑

其實我好少用止汗劑, 總覺得佢d化學成份會阻礙毛孔, 令汗線不能正常排汗!!!我身體皮膚好敏銳, 一條頭髮吉住都feel到, 所以我用body lotion要清爽,用任何野係身都唔接意笠痴痴!!!不過呢支我一用就愛上!!
首先成份不含酒精,苯甲酸
防腐劑, 通過皮膚測試!!唔會令皮膚表面乾巴巴~

含抗菌配方, 令身體即使出汗都唔會有臭汗味!
臭汗味由細菌引起, 所以抗菌力好唔好, 用過就知, 止汗劑最重要的一點!!!
而且好香柑味, 完全唔似平常果d爽身粉味, 好岩女生使用!!
對於夏天易出汗的我黎講, 呢支
止汗劑可以當香水咁用!~
用晒一定會回購!!
如果有迷你裝就好了!!!方便帶出街~~因為佢好大碌!!haha~


呢兩支試用產品我好鐘意~~
多謝the ztyle.com x Bourjois 的試用機會!!!



支持用心出文的sis, 喜歡就推一下!!
thx all~

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~

https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php
 

沒有留言:

張貼留言