2013年3月10日 星期日

給皮膚滋潤推補 Bio-essence 燕窩滋養膠原白精華

燕窩護膚己經唔係一種新科技,不過我只用過mask..
唔好話燕窩成份護膚品, 我自己連燕窩都未食過!!
只係知好多蛋白質,骨膠原,對皮膚好好, keep住食可以keep住年輕!!

最近係巴士同臣記門市都大力賣度告!!
咁其實到底係咩黎, 有咩成用~
我就搵左少少資料睇下,呢個牌子的產品有咩咁特別~

燕窩滋養膠原白系列 燕窩向來都是美肌滋補的保養品,Bio-essence結合生物科技,將燕窩從食補療材轉變為擦的保養品,並使分子微細,可讓肌膚迅速吸收燕窩裡頭 所含的滋養成份,讓肌膚展現透白光滑的青春膚質。特別精選從東南亞高山裡,找到珍貴的金絲燕群,那裡遠離都市的汙染,靜謐的森林及潺潺的小溪,孕育出的健 康純淨的金絲燕鳥群,每年的採收期只有在春天!Bio-essence結合獨家生物成分以及燕窩滋養精華,形成生物燕窩精華,分子非常細小,能迅速滲透至 肌膚底層,提升肌膚新陳代謝,注入多種滋養成分,使用後肌膚更加亮麗、澎潤有光澤。


三大重點成份
★燕窩精華:採用整片的天然燕窩,含有完整的滋養成分,未添加任何人工化學原料。能協同膠原蛋白作用,促進肌膚彈力再生,光滑柔嫩並使膚色均勻,透白、明亮。★熊果素:抑制酪胺酸脢的活化作用,阻斷黑色素生成,達到美白效果。★膠原蛋白水解胺基酸:分子細小,親膚性佳,能提高肌膚保濕鎖水度。

今次試用的係~
Bio-essence 燕窩滋養膠原白精華

淺金色的包裝, 無特別花紋設計..兩個字簡單!!

樽身係三角形,閃粉淺金色, 拿上手有重量~~
不過都係果句, 果然係國產設計..有點老土
產品:蘊涵豐富的營養和淨白成分,如燕窩精華、氨基酸美白活性劑、當歸、人參、天然草本精華、礦物元素,有效恢復肌膚元氣、透亮潤白,明顯改善膚色及膚質。


睇盒先知原來中國製造!!
不過香港門市都有得買, 咁都應該通過測試先可以在港發售!!
而且市面都好多係國產貨,所以我都無點排劑~
重點係要好用嘛~~

盒底好簡單咁寫左製造日期, 有效日期同埋產品批號!!
岩晒我呢d唔識睇呢d數孛遊戲的人~~

個咀好細, 都方便控制!!
不過我呢支好似壞壞地. 要吱十下先得!!!

使用方法:
取適量塗抹於臉部及頸部,輕輕按摩至完全吸收,配合燕窩膠原蛋白機能水及燕窩膠原蛋白霜使用,可達到更佳彈力淨白效果。

佢d顏色幾靚架~ 金金地, 幻彩閃, 淺黃肉色!!
但香味有點假, 不過陣味好快散左~~
同我平時用開的精華唔同,平時用開的都比較稀, 水感較高!!
但相對燕窩滋養膠原白精華, 佢比較creamy, 但又唔杰~


質地好滑,推開之後, 開頭覺得有點油!!
不過一陣之後就唔覺, 又潤又保濕, 乾左都無乾緊feel,又唔會會有層膠咁包住!

無論保濕同潤澤都升得幾高!!!


用左一個星期,每日都早晚使用!!
皮膚無敏感, 亦無生任何油脂粒或暗瘡!!
面上較乾的位置都能夠滋潤得到~
但出油情況就無特別改善, 可能成份偏潤, 似乎適合秋冬時候用~

不過我覺混合bb cream用真係唔錯!!

上面後無咁乾, 而且好推d~~

呢個系列都唔貴, 以精華來說$188都唔算貴, 萬寧間中有七折都幾抵~
還有另外三款, 有點興趣想買支機能水試下!!haha~

多謝the ztyle x  Bio-essence的試用機會~~
謝支持,請推一下~~>v<

沒有留言:

張貼留言