2013年3月14日 星期四

DNA眼部精華 乾紋No Way

剛去完韓國回來,先記得仲有試用文未出,但其實一直在用, 完全遺忘左!!
哈哈~唔好意思!!""OTZ....
試用品我都有帶左去韓國用,就係呢支眼部精華!!


Neogence全新玻尿酸保濕眼部精華 售價:$264 / 15ml
玻尿酸DNA彈力緊緻眼部精華特別是針對輕熟齡及乾性肌膚而製成,質地為清爽容易吸收的凝乳精華,使用時搭配輕柔的眼周按摩,有效改善眼周肌膚鬆弛問題。

成分及功效:
深層保濕
玻尿酸:提升肌膚水份,幫助肌膚達到健康水潤狀態,滋養水嫩青春美眸。
撫紋提升
胜肽撫紋因子MatrixylTM 3000及複合型抗皺緊膚胜肽:針對細紋及老化皺紋進行密集修護,並撫平皺紋、逆轉肌齡。
QUICKLIFTTM:瞬間收緊肌膚,且具長達4小時的緊緻效果,同時減淡眼尾紋等動態表情紋。
肌膚修護
肌膚修護因子α-Lupaline®及A.P.S.環境抗污系統:增強肌膚防禦力,同時針對因外在環境破壞所形成的初期老化問題,進行修護。
日夜肌膚修護配方:持續修護嬌嫩的眼周肌膚,令雙眸緊緻更顯年輕。
提升彈力
添加Q10及維他命E:有效對抗老化,並積極協同膠原蛋白作用,提升肌膚彈性,滋養水嫩青春美眸。




膠樽包裝,帶去旅行都唔重!!
透明膠藝,唔知係咪設計出錯,要好用力先扯得開!
白色咀口,又要稍用力先可以按出精華,有時用力過大又會吱出太多份量!


精華質地稀稀地, 淡黃色,有陣淡淡香味!
感覺輕柔,推開後再稍為點幾下按摩就吸收左!
佢係一支打底的精華,仲要記得搽返眼霜,唔係水份會流失番啊~


我係韓國時用,天氣較乾燥又大風,又有化妝,呢支精華真係好岩用!
眼部位置先搽一次, ,待皮膚吸收後變得有彈性,再搽多一層力強保濕,
上埋眼霜滋潤返,之後上妝都無乾紋出現,keep住成日,夜晚可以搽厚身少少當mask!
用左半個月,即使天氣乾燥都唔覺得眼部水份減少,潤澤同保濕唔錯,
眼部皮膚感覺有彈性!!
呢個牌子我用過佢的保濕精華, 價錢唔貴,保濕力唔錯,又乾爽!

Neogence 產品 全線莎莎有售

推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言