2013年3月10日 星期日

兩天見效果 真的可以食住瘦?

話說突然收到sasa的送件!!
原來係之前報左的試用!!
仲一次送黎三個月分量的試用~超開心呀!!

每個女生都都想有好身材, 即使好S型身段~
都想瘦d, 著衫都靚d, 人都健康d!!


剛剛的十二月頭去左韓國釜山幾日!!!

其實本身己經好肥啦~~~
但去旅行真係食好多好野!!好多hk都無機會食到!!



食左唔少肥野!!
但去之前果幾日就收到試用~
咁就係最佳的試用時機!!!


SkinPeptoxyl Detoxifier SPA 售價 HK$199 / 60粒裝
蘊含7 種強效天然成份,重點為身體提供水溶及非水溶性纖維素,增強腸道活力,並軟化腸內消化物,令排便順暢,當中洋車前子的纖維成份更會遇水膨脹約50 倍,能有效排清毒素,並增加飽肚感,達到減肥少吃的目的;牛蒡根及蒲公英葉為有效的利尿、解水腫的成份,有助身體排出多餘水份和鹽份,解決下身及臉部肥腫 的問題;含大量抗氧化物的肉桂皮、黑胡胡桃葉及鼠李皮,可促進血液循環、緊實皮膚;而蒲公英葉及奶薊更有助保護身體另一排毒器官-肝臟,促進肝臟過濾血液 中的毒素和幫助人體分解脂肪。持續食用,食住秀之神奇效果將會輕鬆呈現,令您越食越“秀”!
SkinPeptoxyl Detoxifier SPA食住秀所採用的全屬草本成份,常見於歐美高纖飲食餐單,經由美國GMP 藥廠製造,適合素食人士服用。


美國醫學美容品牌
盒底有exp date


服用方法非常簡便,只要於每餐前進食1粒,每天最多 3粒,期間要多喝開水,有助加速腸道蠕動,令身體排毒、去脂。
建議連續食用3個月,每年2次,定時為身體大掃除。適合素食人士服用。

有埋中文標籤!!haha~
方便我呢d英文盲者!!!

每樽都係真空密封, 到手的每樽都好衛生!!


實物係普通丸仔的size, 透明膠囊上印有SkinPeptoxyl字樣~~
睇得到入面全部都係粉粒!!!

咁到底試左幾日的效果點呢!!
先講一下我自己, 其實食過好多減肥藥, 減肥茶, 減肥代餐等~
所以點都有點抵抗力係度~haha
即是無咁快有效果!!
於是我就分享比同行的朋友一齊試下!
每個人效果唔同嘛!!!

我自己食左一星期!
跟足晒指示去食, 亦帶埋水出街隨時飲~
去完旅行返黎,食咁多野都無重過!!唔知係咪咁快產生作用呢~haha~
我會keep住一直食到完左個療程!!


至於我朋友!!兩日就有效果~
首先佢唔係日日都可以去排毒的人, 至少兩日先一次,有時三日,四日,五日先一次!
睇過醫生, check過晒都話無事,無原因!
平時又食菜,飲水,打波, 好正常的活動, 唔肥~
但呢個問題一直都跟住咁多年!!
我地一齊用食住瘦, 旅行第二朝佢己經同我講"呢隻丸丸真係堅得"
因為第二朝己經有便便, 佢話己經第三日無得去,食完丸丸第二朝就有得去啦!!

其實我都想知點可能三日都唔洗去便便..你食d野去左邊!!!咁會唔會同平時一樣,唔係因為"食住瘦"的關係??我都係咁諗..
但第三朝佢同我講...想買返兩盒返去食!!!
因為佢尋日一日去左三次便便!!!個身輕晒~


黎緊聖誕節大家又會食大餐,去飯局去party~
要keep住唔肥有點難度呀~haha

我再食多一個月!!
再話比大家知個效果啦~~
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://amano123.mysinablog.com/
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?129948
mailto:kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言