2013年3月10日 星期日

妝前輕鬆保濕 我用水感保濕面膜

其實我化妝前都鐘意用toner mask (用toner當mask)因為方便又快!!
最近鐘意用cream mask!!!
己經唔係新出品,不過真係放左好耐先拿黎間中用下!
不過呢排就用得幾排下~haha~
咁就推介比大家試試吧!!
應該都好多sis用過/試用過~~


HYDRAFRESH Water-pluming Mask 水感保濕面膜 100ml
蘊含豐富純淨SPA礦泉水及礦物精華,讓肌膚猶如浸潤在一個密集補水的礦泉浴!!
瞬間令缺水的肌膚變得更飽滿柔軟!!
肌膚即時感覺不再繃緊,水潤飽滿,肌膚明顯變得更有光澤,看起來更健康...

吱吱裝設計幾好, 雖然都幾大支,不過咀位就好細. 方便控制使用量!!

顏色冰藍, 似cream, 有海洋香味, 質地唔油脂feel, 好易推開!
呢個份量岩岩好搽晒塊面!!


使用方法:
將足量面膜塗於已清潔的臉部及頸上約10分鐘,避免接觸眼睛,建議以沾濕爽膚水的化妝綿抹去殘留的面膜或以清水洗淨,每星期使用2次,為達更佳保濕效果
搽上去薄薄地就夠!!肉眼睇遮到塊面就得,,唔洗咁厚!!
因為10分鐘就得,唔洗太耐!!因為太耐會乾左!!
10分鐘後mask會變左透明無色!!
洗面時真係要加化妝棉濕水走, 因為就咁洗真係洗唔得晒!!!
咁用完後五分鐘塊面乾左後~



呢支mask放左係洗手間好耐!!
妹妹習慣沖涼時順便搽埋mask, 咁沖水洗面一下ko!!
價錢黎講呢支都幾實惠, 尤其係買set裝時!!
因為單支買要$140(<<--呢個價我唔會買), 但set裝只係$200仲有皇牌保濕霜!!


講真, 係會有少少酒精味!不過我就無咩問題!
無泛紅無敏感無刺痛!!都算唔錯!
因為之前用過韓國L牌出名的sleepmask..拿到飛起!!
所以皮膚對酒精敏感的sis就唔好買黎用啦~~


當化妝前有時間可以做個cream mask, 真係唔錯!!
洗面後都唔會好乾緊, 皮膚好清爽!!
雖然呢支mask好多人都話合秋冬用,不過保濕嘛..
夏天我會做好美白,同時都用好多保濕產品!!
保濕重要過美白嘛..尤其是去印!!好重要啊~~

謝支持!!thx~
推一下啦!!>3<

注意: 每個人皮膚對化學品的反應不同, 如想購買請先含量是否合適!!

沒有留言:

張貼留言