2013年3月14日 星期四

全新多功能粉底液 閒時日妝必備之選

夏日妝容著重貼薄持久,sasatinnie全新推出兩款粉底液,只需一個步驟,即可為肌膚遮瑕,同時帶來美白、保濕及抗氧化等多種修護功能,兼備防曬保護,免卻重重疊疊地塗抹護膚品及防曬產品,減輕肌膚的負擔,時刻展現夏日自然水潤美肌。
這兩款全新由日本製造的粉底液,蘊含多種天然修護成份,極緻遮瑕水潤美肌粉底液SPF15 PA++ Perfect Coverage Hydra Boost Foundation SPF15 PA++,有效提升肌膚彈性,減少細紋;美緻皙白水漾粉底液 SPF15 PA++ White Perfect Aqua Foundation SPF15 PA++則具保濕、美白、抗氧化等多種功能。修復膚色不勻,輕易塑造無瑕白皙肌膚。

今次試用其中一款極緻遮瑕水潤美肌粉底液來做個平日上班妝容!
GOGOGO~
請原請原諒我用手提影相同樣衰!化妝技巧係BB班呀~

如果有時間可以做返個面膜先!sasatinnie排毒控油抗氧面膜!!
Sasatinnie排毒控油抗氧面膜含獨特控油配方,有效去除肌膚雜質及平衡肌膚油脂分泌,同時收細毛孔、淡化暗瘡印及舒緩敏感肌膚。透明質酸及膠原能提供充足的水份予肌膚,亦有抗氧化作用,今肌膚光滑有彈性。
潔面後,敷上面膜。待15-20分鐘後,除去面膜,再用指尖輕輕按壓,讓肌膚吸收餘下的精華液。建議每星期使用1-2次


做好護膚,上妝前先塗打底霜,Z-PORE毛孔瞬間細緻霜
收毛孔同控油都唔錯,一直有用!


之後就到主角!
極緻遮瑕水潤美肌粉底液SPF15 PA++ 40ml
Perfect Coverage Hydra Boost Foundation SPF15 PA++ 40ml
喚醒肌膚活力,提升肌膚水潤度,締造水盈亮澤妝容

產品介紹:
感覺輕柔透薄,集遮瑕膏及防曬多功能於一身,締造自然無瑕的膚色。配方注入保濕及抗衰老元素,能即時讓肌膚回復潤澤活力,用後肌膚細緻完美,煥發從內而外的健康剔透光采。
備三種顏色:01 自然象牙白 / 02 溫暖米色 / 03 瓷色粉紅


我係用02色的,先試上手看看!
顏色偏米黃, 都適合多數自然色的女生!



質地軟滑,但份量不宜太多,否則感覺厚重!
試過幾次用手指同粉樸上妝,都覺得呢支粉底液係要用粉樸上妝較為自然。

按出適當份量,再用輕印方式均勻推開至全面,感覺貼薄,之後再加少少遮瑕就得!



如果覺得乾,有時我都會加保濕gel混合使用!更保濕更持久!


之後掃上碎粉/粉餅,只要輕薄一層便可,太厚就會變粉人!
因為平日唔需要太多妝物,所以通常我只用下面的化妝品!


習慣底妝基本完成就會先畫眉,用KATE眉粉掃出漸變又自然的眉色!
之後眼妝, 先掃淺粉紅打底~~



F牌的啡色己經比我用到吉晒

我用金色掃眼皮前的位置, 深紫色+ 鐵灰色掃眼尾位置!

用kiss me眼線液畫條加長眼尾的粗眼線(因為我厚眼皮同少少內雙!)
少少深紫色畫下眼角位置,加強眼型!
再簡單地掃埋kiss me睫毛液,眼妝都己經好快搞掂!


胭脂就用我係韓國nature republic買的橙粉紅色,含幼細閃粉!好自然好靚!而且好平〜


咀我就用holika holika的jelly lipstick, 係韓國買的,呢支真係好正!
呢支的效果好似唇膏加唇彩!又唔會痴咀,夠潤又自然!



基本上一個平日妝容就好快搞掂!朝早有時間我都會花多少少時間!

夏天感覺少少焗,面油紙同紙巾都用下!
化妝出街八個鐘,都算keep得幾好!

八小時後返到屋企時只溶左一半,一個香港品牌做到的產品都算唔錯!
有興趣可以去各大莎莎分店試下!

請推一推支持下啦!!!

我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~
https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php
 

沒有留言:

張貼留言