2013年3月10日 星期日

三步控油反孔 BIOTHERM全新零瑕淨肌 @@@ 創意控油保濕面膜

夏天....陽光海灘好開心!!
但帶來雀斑,面油等問題, 防晒日日都會做!!
咁面油點解決??日日面油紙袋住都解決唔到, 要由皮膚根本做起!!!


肌膚泛油一直是全球女士們關注的問題。精神壓力、不均衡飲食、荷爾蒙失衡、汗水及潮濕天氣等因素,均可導致面部油脂分泌過剰。所以這並不只限於某種膚質,而是反映不同年齡人士、不同生活模式下的
肌膚問題。當過多的油脂積聚於毛孔內,不僅令毛孔變得粗大,更會誘發細菌的滋生,最終導致肌膚各種瑕疵如粉刺、黑頭和暗瘡的形成。在亞洲,這正是女士們時刻關注的首要問題,更覆蓋達至40歲的年齡層。而根據BIOTHERM科學團隊的研究發現,皮膚看上去的油髒感,除了來自油脂分秘失衡外更重要往往是汗水融合細菌的最終結果
2012BIOTHERM提出控油反「孔」,三步打造零瑕肌方案
革新推出
PURE-FECT SKIN 零瑕淨肌系列::

主要成份::他他藻L.DIGITATA:
從北大西洋探索而來
,在海岸頑強生存的神奇藻類,每日面對着潮汐、強烈紫外線及細菌無休止的攻擊。細菌常在氧氣不足的情況下滋長,當L. DIGITATA受細菌威脅時,它能即時釋放氧氣及氧化氫,為自己創造一個潔淨抗菌的环境。
礦物鋅
ZINC: 
為肌膚帶來卓越的控油抗菌功效
珍珠岩
PERLITE: 
具有比滑石粉更強大“吸潮力”
保濕因子
AQUATORIL: 令配方能同時達至收細毛孔及保濕效果

今次收到試用, 有四款產品::
BIOTHERM
全新零瑕淨肌體驗裝 (值價HK$207)
零瑕淨肌潔面皂25g / 零瑕淨肌潔面啫喱 20ml / 零瑕淨肌潔膚水30ml / 零瑕淨肌保濕露
20ml零瑕淨肌潔面啫喱 125ml (值價HK$180)


產品一到手就即日試下!!
呢個牌子我未用過, 不過成日經過都想買黎試, 好多朋友都話佢保濕非常之好!!
今次試到新控油系列真係開心都飛起!!!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

控油反「孔」第一步: 潔淨抗菌 · 收緊毛孔


BIOTHERM PURE-FECT SKIN Anti-Shine Gentle Scrub Soap Bar
零瑕淨肌潔面皂
HK$170 (100g)  / (體驗裝 25g)
青綠色很可愛, 表面可以睇到有粒粒,應該就係
他他藻L.DIGITATA, 及粗粒粒的鈉(?)
帶有香味, 包裝後寫有成份!!!


用起泡網加水, 再擦起泡!!
泡泡唔算好密, 但有香味, 洗落好舒服!!
我個人真係好少用潔面皂, 因為覺得好快用晒, 同埋有點煩!!!
不過用落又真係幾好用喎!!! 泡泡洗面後, 皮膚唔會拉緊!!
有磨沙成份, 一星期用2-3次就得!
呢款適合面油多的朋友, 可以洗得好乾淨!!
體驗裝內有另一款的潔面產品

BIOTHERM PURE-FECT SKIN Anti-Shine Purifying Cleansing Gel零瑕淨肌潔面啫喱  HK$180 (125ml) / 體驗裝 20ml
質地透明,偏稀, 帶有人工香味,  但可以接受!!

皮膚先濕水, 再將
潔面啫喱加上潔膚棉, 面上輕輕打圈, 再用溫水沖洗!!
洗面時避開眼睛, 早晚都可以用!!


如果唔鐘意用棉都可以就咁用手加水, 打圈按摩咁洗面再沖水!!
因為夏天面油多, 有時搽化妝品同防晒, 所以我都會用下潔面棉洗洗, 會清潔很好d!!!

呢支潔面
啫喱好好用, 性質好溫和, 用量唔需要好多,
洗完面後好乾淨, 無乾緊感覺,  摸到塊面好乾爽無面油,
超岩夏天用!! 而且帶有香味,洗面時好relax~~

保濕力唔錯, 一小時後都無咩面油!!
因為好好用,所以我支體驗版用到七七八八!!
我仲有一支貨size!! 用完一定回購!!!


/////////////////////////////////////--- 第一步完結---/////////////////////////////////////
控油反「孔」第二步: 爽膚調理 · 純淨緊緻


BIOTHERM PURE-FECT SKIN Micro-Exfoliating Purifying Toner零瑕淨肌潔膚水  HK$180 (200ml) / 體驗版 30ml

洗面後, 將潔膚水加棉花, 輕抹面及頸, 有助收毛孔及控油!!
有微香, 及酒精味, 對酒精敏感的就要要小心, 我自己都係敏感人!!不過都想試一下!!


雖然市面上唔同牌子都有出呢類潔面水, 不過我都未用過!!
嗯!!! 抹上面時係有酒精味, 不過適量酒精係可以清潔同收毛孔!!
效果唔錯, 可以抹到啡啡地!!! 每次用晒都唔洗好多!!
貨size都唔算貴, 都值得買支係屋企長用!!!
/////////////////////////////////////--- 第二步完結---/////////////////////////////////////

控油反「孔」第三步: 清新保濕 · 水凝控油


BIOTHERM PURE-FECT SKIN Pure Skin Effect Hydrating Gel
零瑕淨肌保濕露
HK$270 (50ml)  / 體驗版20ml

質地好軟, 乳白色, 香味同
潔面啫喱一樣!!
早晚都可以用, 搽面同頸!!


質地好軟,所以好易推開, 吸收得好快, 皮膚唔覺得有層油!
按摩幾下就得, 保濕力好好!!
用左十日, 皮膚無咁易出油, 用後化妝好貼, 唔易溶妝!
夜晚可以搽厚少少, 朝早皮膚覺得好有彈性!!
雖然有香味, 但對皮膚無咩影響!!
/////////////////////////////////////--- 第三步完結---/////////////////////////////////////

仲有隱藏人物  SOS:零瑕修護 · 重點急救
BIOTHERM PURE-FECT SKIN Anti-Imperfection Target Solution
零瑕淨肌重點修護精華 HK$190 (15ml)
針對重點出油位置!!!

總括零瑕淨肌系列:
夏天真係要搵岩產品, 唔可以一支用四季!!
皮膚始終都會跟天氣變化, 尤其是香港又濕又焗!!
呢個BIOTHERM全新零瑕淨肌系列, 我覺得真係好岩用!!
短短十日都可以睇到控油效果真係特別唔同!!
夏天我特別會注意潔面, 因為面油同化妝品洗得唔好真係搽咩都無用, 仲會送多你兩粒暗瘡!!
太乾又唔舒服, 太潤又洗唔走面油, 果支
潔面啫喱真心推薦比朋友用!!
呢個系列令我對呢個牌子更有信心!!


@@@ 創意用法:控油保濕面膜 @@@
材料:


壓縮面膜一粒
零瑕淨肌保濕露
透明質酸化妝水(任何牌子皆可)


1) 先將化妝水浸滿壓縮面膜,

2) 取出一元份量零瑕淨肌保濕露

3) 厚厚地搽上面


4)再貼上有透明質酸化妝水的面膜紙,加強保濕
5-10分鐘就可以,不需要再洗面,輕拍面部至吸收, 再搽面霜就可以!

夜晚用過後,朝早起身無晒面油,皮膚仲好柔滑!
不過要用化妝水, 唔可以用爽膚水, 因為太過稀好快會乾同埋反吸走面上的保濕露!



BIOTHERM
零瑕淨肌網上小遊戲, 同你朋友一齊去玩啦!!!
http://www.biothermhk.com/purefectskin


我都開左面書專頁啦, 快D黎LIKE我啦~
https://www.facebook.com/amanareahk
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.ubeauty.com.hk/member_blog/amanho/
http://weshare.hk/aman/

http://www.saladblog.com.hk/content.php

沒有留言:

張貼留言