2013年3月14日 星期四

韓國品牌BEYOND-令你擁有天使肌

好耐之前莎莎請睇新戲<盗賊門>!!
同場加送一套天使系列護膚品!!
平時我都有用韓國出品的護膚品,呢個牌子未聽過,BA話係首爾開左門市!
有機會可以去SASA分店試多DBEYOND護膚品!


韓國牌子都愛天然成份生產!
BEYOND 主打七無!
無添加色素、無沉澱物、無酒精、無動物成份、無油份、無化學性防腐劑
呢D對皮膚唔好的成份都無,相信好少品牌能夠做到咁專業!

天使之淚
每滴皆來自樹木汁液
,蘊含純淨水、不含添加劑,高度保濕
韓國人氣護膚品牌 BEYOND 推出了《ANGEL AQUA 天使水漾系列》,由LGHousehold & Health Care 環保實驗室研發,,並確保不含7大添加物質(如: 酒精、化學性防腐劑、色素、添加劑、油份、沉澱物、動物成份等)。原料為韓國沙川的竹子萃取 物,配合白樺及蛇瓜成份以達協同效應,提升保濕修護功效,蘊含的礦物質、氨基酸及糖份比水高出40倍,保濕效果出眾,有助維持肌膚水油平衡。

主要成份及功效
  • 竹子萃取:抗菌,保護及潔淨肌膚
  • 白樺萃取物:增加肌膚抗禦力、抗氧化,促進新陳代謝
  • 蛇瓜萃取物: 抗菌及幫助傷口癒合



About Beyond
於2005年成立為LG Household & Health Care品牌之一 提倡「大自然及人類的環保美學」
為 韓國最熱賣的有機及環保的本地美容品牌。環保實驗室研發,並堅持採用認可的原材料及有效的天然萃取物,提倡公平交易,絕不採用有毒的化學成份,不經動物測 試,且必須經過嚴謹的3S評估(Safety, Satisfaction, Stability),確保對人體安全無害。



天使水份精華液  (調節水油平衡,適合油性皮膚使用) $176

精華液有調節水油平衡功效,能解決最常見的「外油內乾」肌膚問題。


使用方法:早晚潔面及爽膚後,取適量精華液於指尖上,均勻地塗於臉上和頸部,輕輕按摩至完全吸收,能配合天使水分潤膚乳使用。使用分量可根據個人膚質而異。所有膚質均可使用。
3大有機保濕修護成分及功效:
- 竹子萃取物 - 抗菌 - 保護及潔淨肌膚
- 白樺萃取物 - 增加肌膚抗禦力 - 抗氧化及促進新陳代謝
- 蛇瓜萃取物 - 抗菌 - 幫助傷口癒合

用後感:
佢可以明顯睇出有兩層成份!很有趣,唔知仲以為係落妝液!不過使用方法同落妝液一樣,一搖勻先用得!!
倒出黎唔似水,係半GEL狀,搽上面後好快吸收左,用量唔需要多,有效快速保水!底層好快滋潤!
原本以為係保濕精華,但真係夠潤又保濕,絕對岩外油內干的我!!
四件產品中覺得最好用的!!重點係價錢唔貴!



天使水份潤膚乳 (四季適用的保濕霜) $140
使用方法:
早晚潔面後,取適量潤膚乳於手心上,再用指尖均勻地塗於臉上和頸部,輕輕按摩直至肌膚完全吸收。亦可厚厚塗於臉上作睡眠面膜使用。


用後感:
呢個潤膚乳真係大件夾抵食,去過SASA睇過貨裝, 大樽到唔洗錢咁,價錢都只係$140!
適合夜晚用,因為用完會覺得有層油係皮膚面層!GEL狀搽上面推開好舒服!
加埋精華一齊用可以令皮膚彈性KEPP成日!



天使水份BB CREAM SPF20 水份65%用後感:
基本上我日日都用BB Cream的,唔會用粉底液!!
呢隻係我用過水份最高的BB Cream, 雖然防晒唔高,但重點係唔油唔會令皮膚乾!
遮瑕力一般,可以另加遮瑕膏~唯一唔好就係太過白!



Bye-bye to Clouded Face 熊貓明亮美白面膜 $22
亮麗肌膚煥發自然神采,暗啞不均勻膚色感覺疲態盡現,臉上彷如烏雲密佈。要時刻神采飛揚,先要從健康膚色著手。熊貓明亮美白面膜蘊 含豐富菸鹼醯胺(Niachinamide)、龍頭竹葉及莖萃取(Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract)、以及印度簕竹汁(Bambusa Arundinacea Juice),能深層滋潤肌膚,為每個細胞提供足夠水份及養份,使面色回復健康,肌膚質素重現彈性,塑造出完美健康膚質。

使用方法:潔面後,取出熊貓明亮美白面膜,輕輕敷在面部, 待10至20分鐘後除去,並用指尖按摩至精華完全吸收。

用後感:
紙質偏硬 (不過韓國面膜多數都係咁),但保濕能力都唔錯!
用10 分鐘就夠,太耐會乾!用後明顯有光澤,加潤膚乳按摩吸收得好好~
價錢稍貴少少~



請推一推支持下啦!!!

沒有留言:

張貼留言