2013年3月10日 星期日

真心推薦 敏感&暗瘡皮膚合用洗面乳

我自己本身都係敏感皮膚...塊面成日一達達紅咁..
再加埋d暗瘡/紅印..
真係化少少底妝都唔見得人...

洗面產品我真係成日介紹..睇返我d文就知~haha~
不過真係好少回購品,因為我實在太貪新鮮又鐘意敗家!!
今次推介比各位洗面乳,我真係回購過兩三次以上~

推介一:::
Neutrogena Extra Gentle Cleanser 護膚潔面奶 200ML

含維他命E及洋金菊,可鎮靜肌膚,減低敏感,有效清潔肌膚及即時補充水份。
- 不含香料
- 不阻塞毛孔


用法::用溫水把臉洗濕,擠出適量潔面奶塗在濕潤的臉上按摩,再用溫水徹底沖淨。
質地好軟綿綿, 白色的,無香味

用後感::
呢支我回購過四次, 當天氣乾燥/爆瘡, 皮膚敏感時就會用!
每次吱兩下再輕輕洗下塊面, 再過水就得~
唔會覺得好乾或者油脂感! 過水後都好清爽!
因為性質溫和,無刺激性~~所以我易敏感皮膚都好得幾好!!
推介過比朋友/同事都話好用~
龍城都只係賣$6x, 基本上我用完一支(約四星期)就可以用返之前用的洗面!!!

不過洗面乳好多人都覺得無泡泡,感覺好似唔乾淨咁!!
所以我下次再講埋另一款的洗面!!!

謝支持!!thx~
推一下啦!!>3<

注意: 每個人皮膚對化學品的反應不同, 如想購買請先含量是否合適!!

沒有留言:

張貼留言