2013年3月14日 星期四

名門望族專享 瑞士Skincode活細胞濃縮抗皺精華液

女人過左廿五唔保養下會殘得特別快!
過左二字頭的我,用護膚品除左保濕之外,都會選擇有抗老化功效的成份產品去用!
最明顯就係色斑/雀斑, 甚至眼紋,兩年內慢慢出現~~再去到彈性,骨膠原流失等等〜
要完全解決係無可能,最有效就係預防同減慢老化~~
有幸參與呢個試用活動, 唔係真係一世都用唔到咁勁的精華〜
佢的價值真係唔係個個都捨得去用!!XDD


活細胞濃縮抗皺精華液
Cellular Power Concentrate    3ml x 6 Ampoules       $2,880   莎莎有售
www.skincode.com.hk
高效抗皺專利配方  肌膚年輕緊緻無痕
活細胞濃縮抗皺精華液蘊含透明質酸及維他命C等高效保濕抗皺緊緻成份,再配上高濃度的Skincode專利抗皺成份ACR Complex,能令肌膚極速吸收,深入細胞層激發膠原蛋白增生及阻止流失,讓肌膚回復原有彈性,減淡細紋及皺紋,高效地令肌膚回復年輕緊緻。擁有無瑕細緻美肌,年輕光采完美展現。


有機活細胞複合物: 100%植物成份,取代源自人體或動物的胎盤萃取物。卓越效果加快細胞更新,對抗老化
透明質酸: 強效保濕和形成保護膜,保持肌膚年輕、健康
紅色藻類: 刺激皮膚細胞更生,增加血液循環,加快更新,能針對皺紋位置
密集式保濕成份: 超卓保濕平衡因子給予肌膚大量水份,提供持久的保濕功效。
天然維他命C: 從桔子提煉而成,幫助給予皮膚光澤亮麗,增強表皮支撐力,防止紫外線傷害皮膚,預防皺紋和幼紋形成,促進膠原合成,淡化色斑




日期好似就快過期咁,其實完全唔係,而係表示佢極新鮮!
Skincode產品於瑞士生產,產品不含人造色素、香料及防腐劑,活細胞濃縮抗皺精華液生產有效期為6個月。經過運送後,到港門市時有效期只會餘下約3個月。因不含防腐劑,產品的有效期比較短。但只要在有效日期內使用,絕對不會影響產品品質。


3ml x 6 支

活細胞濃縮抗皺精華液內有6小枝精華液,一小枝精華液可分2-3天早晚使用,一盒足夠使用約2星期,建議連續使用6-8星期為一個療程。

活細胞濃縮抗皺精華液適合全面使用
使用方法:潔面後均勻塗上面部及頸部直至完全吸收,可加上適量按摩,有助皮膚吸收。


可愛的藍色透明小樽!!一支仔大概三日用一支(早晚使用)
六支用到兩星期有多!!


小滴管每次少少都夠推全面,顏色係淡黃色


成份同質地得厚偏杰, 要按摩先會吸收得好!
我用肌底液後使用,等佢發揮得更好,
搽完後塊面好似有層膜咁少少反光~
之後現搽返面霜!!
感覺緊緻同滋潤,


我會重點搽係眼尾,咀角同虎紋位~
使用兩星期後,皮膚感覺彈性緊緻左少少,乾紋明顯少左!!毛孔都有稍改善!
使用時間唔長, 但效果都己經感受到!
一分錢一分貨~

推一推支持下啦!

沒有留言:

張貼留言