2013年3月14日 星期四

分享 清清清清清空~第十三回合

今次有點多...
因為之前有兩堆影左唔記得寫~
所以大家睇多少少字!!
都係簡單分享,懶懶唔詳寫了!!


KATE 洗甲水
未用過呢支洗甲水之前,一直去買sasa 卓悅門口細細支十幾蚊果D〜
無咩固定用邊隻, 甚麼花香味果味,都係好求其!
之後越來越貴, 又多留意美甲blog,之後發現呢支平靚正好物〜
有時去貨架都會沽清, 証明都係多人用〜
一來價錢平,二來大大支有排用, 而且抹甲油好乾淨!!
回購: 100%

法國Bio Secure潔面啫喱 $68 200ml
之前蜂買團購左兩支,
天然有機蘆薈及堅果油成份, 無香料、無肥皂,超溫和不刺激
獲歐盟ECOCERT認證98.3%有機天然成分
真係唔出名的牌子, 不過好抵用, 用左我三個月先用完一支!
泡泡唔好,有少少天然香味,洗完唔乾,夏天用可洗走面油!
回購: 0% (唔知邊度可以買??)

O'slee 高效保濕精華
我未用過呢個牌子的精華, 我見有團購先入手試下!
質地好水,保濕力一般,百幾蚊我會買dream skin囉!!
回購: 0%

SUNKILLER BB納米防曬乳液
夏天的試用,用左好耐!!仲有四分一,唔適合放咁耐!
本身有防晒功能, 加上有色, 可以均勻膚色!!
面上的紅印都稍為遮到,又好自然!!
如果平時趕出門口返工, 或閒時出街要好面色,
唯一唔好就係易漏, 放入手袋不得了!!
回購: 0% 囤左起碼十支未開黎用,唔買住〜


Clinelle 舒緩爽膚水
爽膚水係我用得最快的護膚品第二名,
呢支係特價時入手,就快過期,所以平到$40支!!
配合化妝棉用,唔覺特別補濕,陣味麻麻地
不過用左成個月無爆過瘡瘡〜又唔拿眼!
回購: 30%

Clinelle 深層潔膚露
佢係透明啫喱狀,有花香味〜
泡泡唔多,用潔面棉會好D!!
三星期比我用晒!
都係呢特價時入手,就快過期,所以平到$40支!!
回購: 50%

Olay高效透白精華
一向都係olay用家, 呢支第一次用!
美白效果明顯, 又唔乾,一支用到兩個月〜
質地軟滑偏液體,少少就可以推全面!
百幾蚊貨又唔算貴, 不過香味有點重@@
好似有人覺得太厚太潤!
回購: 100%  夏天會再回購


O'slee 天然玫瑰果爽膚水
同高效保濕精華一set團購返黎!
第五代新版本,保濕力強左,好香玫瑰果味!
我多數用黎溝面膜粉,或者toner mask咁用!
玻璃樽唔好,太重,又唔環保,容量唔多,好快用晒!
回購: 20﹪

深層導入保濕精華
L'Oreal Hydrafresh Deep Boosting Essence
精華蘊含三重 Hyaluronic Acid 透明質酸導入科技
能深入滲透至第5層肌膚, 令肌膚全天侯保持清新水潤
直接萃取自法國孚日山純淨 SPA 礦泉水
富含多種礦物質, 有效激發肌膚天然鎖水能力
蘊含維他命 E 高濃度微粒, 維他命 E 具有抗氧化功效
新出果時就買左,用左大約一個半月!
呢個似係用舊包裝,換新產品,
比平時的皇牌補濕精華多左啲綠色粒粒,應該都係保濕因子!
質地香左少少, 補濕效果幾好!唔會得個水字,搽上面就話乾~
有丁丁潤,我覺得同皇牌保濕精華霜有得比!
回購: 70﹪

FORMULA 10.0.6 PORES BE PURE SKIN CLARIFYING MUD MASK
10.0.6淨透方程式毛孔淨化抗痘調理面膜
含水楊酸成分,能徹底調理痘痘粉刺,預防面皰;草莓萃取,富含天然中性的果酸成分,能溫和去除老廢角質,潔淨肌膚,減少粉刺及髒汙;蓍草,能清涼並舒緩肌膚的草本植物,細緻毛孔。
呢支買左好耐,當佢撤出貨架時特價入手,當時呢個牌子有搞試用而且好多人評價唔錯先買黎試下!!
佢係一隻清潔面膜,我自己皮膚薄,唔太多磨砂,所以間中用清潔面膜!
用過咁多隻..呢隻係痴線嘅....
首先陣味好勁,唔係花香味,係草莓果香味,不過...
我初時用恨恨地厚敷,三分鐘後..洗左..實在太嗱..疼到..嗱到我塊面紅左!!即時搽返蘆薈gel降溫...
死唔住邪第二次5分鐘. 照嗱....
佢仲寫住10-15分鐘...澳洲人面皮厚D??
係咪我塊面面皮薄先咁 ??我妹用一次就比返我...= =
潔力太強大??? 100ml 用左五次...好浪費..好彩唔貴!!
回購: 0﹪

霸王養髮精華素
屋企一直都有用霸王洗頭水,呢支都叫係髮膜!
見佢平平地就試下,有淡淡藥材味!
但滋潤度唔夠VS, DOVE勁~無果種滑滑feel~
回購: 30﹪


FASIO 眼影GD-1 金色系華麗印象的宮廷璨金 $108
兩年前的試用活動的眼影, 一直keep住有用~
金色果格見底了. 啡色果格用到乾塘!
配色方便唔錯, 閃粉果格好閃好靚~
回購: 0﹪ 眼影不回購啦,會試同牌新品!

Dejavu Fiberwig 超級放肆驚艷超長型睫毛膏
因為試用活動認識呢個產品,從此大愛!
效果幾好,唔會誇張,好自然~
最重要係用後根根分明,八小時無溶過~
落妝係纖維咁落條條咁~
暫未搵到比佢更好用的!!
回購: 100﹪

kiehl's lip gloss
一直係化妝袋的妝物,斷斷續續用左三年!!
15ml..超大容量..只係百幾蚊!!
好用,質地滑,閃閃地,夠潤唔油,有果香味~
功能性大過觀賞性!!
回購: 50﹪

heroine make強效眼部卸妝液
桃紅色樽身偏硬, 唔可以"吱"出黎!要chock出黎!
份量都幾易控制! 質地幾清爽唔會油立立咁!
基本上都落得幾好, 不過卸妝能力相比我使用中的落妝液較低
回購: 0﹪

呼!!寫完一大堆了!!
喜歡這篇文 就請推一推 支持下啦!感謝~

沒有留言:

張貼留言