2013年6月4日 星期二

廣生堂雙妹嚜☆★活膚緊緻系列☆★

"廣生堂雙妹嚜"我細細個就聽過呢個名,
小時候, 總會見到有一支黃色的花露水係媽媽旳化妝枱上, 以為係香水~
但陣味覺得越濃, 仲係小學生的我覺得...老媽做咩用咁臭的香水!!
當然大個左先知原來佢唔係香水用途~HAHA

"廣生堂雙妹嚜" 係1898年出世, 原來己經百幾年的品牌,
皇牌花露水仍維持當年的成份,
而多年來亦不地跟各國地的研究所及製造商合作,務求令用家享受到一系列有信心保證的優質產品。
因而誔生左TWO GIRLs瑞士新產品系列,更採用了珍貴且含有效成份的歐洲原料,真空注樽,配合少香料少負擔的概念!
系列產品各包含了八款針對不同護膚程序的高純度植物成分產品~
包括日霜、晚霜、眼霜、精華素、洗面奶/啫喱、爽膚水、面膜霜/啫喱、美白淡斑面霜!!

介紹其中一個系列: 活膚緊緻系列 Anti Age Series

活膚緊緻系列 Anti Age Series : 潔面奶, 爽膚水, 精華, 眼部精華, 日霜及晚霜

試用套裝有其中四款產品::


ANTI-AGE 精華素  30ml / $330
集合OSILIFT、POLYLIFT及ARGIRELINE 三種有效成份,性質溫和,能迅速滲入肌膚,
擊退面部幼紋及皺紋,提升肌膚抗衰老及修護能力,使肌膚回復彈性、柔軟而又緊緻無瑕,充滿光澤。


使用方法:
每日早晚於潔面及爽膚後,以適量精華素輕輕按摩全面及頸部,直至肌膚完全吸收。
用後感:
初頭第一下, 有點懷疑係咪潔面乳, 因為佢個樣真係好似加水起泡果D潔面膏,
淡香味又帶點珍珠色, 質地幾易推, 保濕度一般般!!

ANTI-AGE 眼部精華素  15ml / $300
所具備的REGU-AGE成份,可明顯改善黑眼圈和眼袋的問題,舒緩眼部肌膚浮腫,並可改善微循環、減淡幼紋、滋潤和更生眼部四周的脆弱肌膚,即時達至緊緻作用,令雙眸再度煥發亮麗神采。不含香料。


使用方法:
每日早晚於潔面後使用。取出約1粒米大小的份量,然後以指尖輕按於眼部四周塗勻即可。
用後感:
質地好有趣, 似係固體啫喱, 但推開後會變得液體,
之後可以好快吸收, 我覺得保濕力唔錯呀, 用左幾日都無不良反應,無油脂或乾紋!

ANTI-AGE 日霜  50ml / $250
內含AVOCADIN成份,為肌膚提供再生及抗自由基的能力,同時其防曬因子,能有效過濾UVA / UVB紫外線,
以及改善由環境污染及有毒物質對肌膚造成的傷害,令肌膚柔滑滋潤,有效地預防老化。

使用方法:
每天早上於潔面及爽膚後,取適量均勻輕塗於面部和頸部,直至面霜被完全吸收。
用後感:
質地有點似防晒乳, 非常好推, 我其實好抗拒白色的日霜, 因為覺得好厚好油, 喜好GEL狀的~
不過呢隻有驚喜, 有清爽效果, KEEP到之後的化妝都唔會乾, 適當地潤, 唔太出油!!GD!!

ANTI-AGE 晚霜  50ml / $280
具有多種高效成份,不但可促進肌膚新陳代謝、加強彈性纖維再生,同時全面修護肌膚於日間所受的傷害。透過在晚間持續發揮滋潤、提供鎖水層、減淡幼紋等作用,令肌膚經過一晚的休息及修護後回復彈性


使用方法:
每晚於潔面及爽膚後,取適量均勻輕塗於面部及頸部,直至面霜被完全吸收
用後感:
佢真係一D都唔似我平時見的晚霜, 質地似乳霜, 保濕度非常之好,
搽上面後唔會有油立立感覺, 反而覺得有彈性, 吸收後好快!!!

你都想體驗一下活膚緊緻系列的試用套裝嗎??

現送出一套四支各3ml~直接寄送到你屋企啊!!
方法好簡單:
1) 讚好成為AMAN AREA的FAN
2) “like” 同Share 有關相 (請分享時設定為"公開"否則看不到記錄)
3) 留言"我想要雙妹嚜活膚緊緻系列試用套裝!" 及電郵地址
4) 至8/6 截止
5) 得獎者將10/6專頁內公佈,請留意啊!!!

我的FB成日都送野, 最近有送貨妝的試用品啊~快來關注啦!!XD
感謝你睇到最後, 請推一推支持下啦!!
http://aman.theztyle.com
http://blog.she.com/aman

http://amanho.blogspot.hk/
http://www.fnb.hk/blog/16516
http://www.saladblog.com.hk/content.php?uid=378


https://www.facebook.com/amanareahk
要找我嗎??  kawaki_amano@hotmail.com

沒有留言:

張貼留言