2013年2月12日 星期二

與別不同的沐浴清新感受

我自己好鐘意沖涼, 因為可以放鬆整個人!!
而且在浴室有一個自己私人的空間!! ~
女生對沐浴露總會有點要求, 所以市面上好多不同牌子同功效的產品~
每到轉季時間就會煩惱尋找適合的沐浴產品!!

而我家不二之選, 一定會用johnson baby的沐浴露~
用過好多的牌子,味道~全家人都偏好baby牛奶味!!haha~


不過johnson 出左專為女生而設的美肌系列~~
就想去試下~比較邊個系列好用d~~
今次剛好抽中強生美肌 海洋活氧系列就可以全家黎體驗吧~~!!
整個系列包裝以藍色海洋主題!!
全新Oxygen Fresh™ 海洋活氧系列, 蘊含深海礦物質及天然海藻精華!!
其革命性Water-gel水凝質感,加上清新海洋Aqua氣息!!
讓女士們全日感受到海洋般的清新水嫩感覺
!!



Oxygen Fresh Shower Gel 海洋活氧沐浴露 $39.9  750ml
質地偏稀的gel狀,
偏淡藍色, 帶點清香海洋味!!
不會過分人工香味, 好自然舒服!!


加水再起泡, 我習慣用沐浴球的~
起泡效果好快, 泡泡的密度適中,
沖刷身體後唔會
無晒, 亦唔會有種滑
潺潺的質感!
沖水後好清爽, 完全無乾緊feel,仲帶有少少香味!!好舒服~~
Oxygen Fresh Gel Lotion 海洋活氧保濕露 $42.9  400ml

body lotion 講真...我用過johnson baby的lotion真係唔鐘意用!!
因為感覺好油笠笠, 雖然好潤, 但實在好難感覺到清爽feel~
所以用呢支lotion前有少少驚驚地!! 會唔會都係果種又厚又油的lotion??
原來同我所諗的完全唔同!! 質地似平時skincare的乳液, 清香味同浴沐露一樣!!
搽上body.小腿上等地方,好快就吸收晒, 完全唔笠,唔油,唔厚~
一推開就好似變晒水珠咁,皮膚好快變得水嫩,超鐘意!!
夏天用超爽, 出左汗都唔覺得笠~~
令我對
johnson 的
body lotion那種厚重的感覺完全改觀!!!
Lasting Moisture 24小時水嫩護手霜 $17.9  50g

蘊含乳木果、荷荷芭油及維他命E,為肌膚即時補充水份,更有24小時持續保濕效能,解決3大肌膚問題:繃緊、乾燥起皮及暗啞,讓雙手肌膚水嫩潤澤一整天。護手霜質感細緻,能被肌膚迅速吸收。


質地我覺得...似豬油膏.啞色! 乳透白色~沒有人工香味!



用後的油份及水份都提升一倍!!good!!
hand cream 我平時間中都會用!!手袋同公司桌面都有~
有時洗手後或公司冷氣令雙色都乾燥到脫皮!
一支唔油潤的hand cream對我黎講好重要, 因為返工要用電腦~
唔想呢頭搽完cream另一頭就搞到周圍笠痴痴.所以hand cream要夠潤又要吸收得好~~
呢支handcream都算合格!已成為手袋必須品之一!!
用量好少就可以搽晒全隻手,但感覺難推左d,質地比一般的杰身!
不過清爽度都唔錯, 夏天用岩岩用!!


多謝the ztyle.com x
johnson 的試用機會!!

沒有留言:

張貼留言