2013年2月12日 星期二

Sofina workshop 「美白+抗老化」分享

多謝theZtyle.com X SOFINA!!!!可以令我有機會參與夏季「美白+抗老化」護理工作坊
請原諒我文筆無各位sis咁好!!~~
今朝鬧鐘未響已經起左身!!(平日星期六唔洗返工
)望出窗~~~天氣好差!!!唔緊要!!因為我心情好開朗~~~~
都好準時咁出門口, 約左幾個simtr!!!大家抱住興奮的心情一齊去workshop!!!!
小小感想先
~~~我第一次參與workshop活動,以前都係睇雜誌或睇官方網站先會睇到workshop活動相片,成日都諗點解呢班人會知道有活動,又可以去到,仲要gift??
theZtyle
讓我有機會去體驗真係無比感動
!!!希望未去過的sis將來都有機會抽中去體驗一下!!!
回正題!!!haha~

我地到左都見到己經有唔少人到左!!
正在洗面中~
未到我地洗面!!!咁我地搵位坐再周圍八掛下先~

講台


洗面後都專人幫你skin test~


場內有好多產品~


有彩妝系列!!!!唔好意思走埋去試~

亦有花王公司其他的品牌產品!!!

呢個最新出的美白同時抗老化系列! 就係今日大家試用的!!!



到我啦!!!!! 嘩!!!test左後...嚇到我...
毛孔粗到爆登!!乾到得兩粒星!!!!




每張桌面都放左一set的試用品!!

同埋呢個小櫃仔~~我好鐘意!!haha
小花花係sofina產品的主要材料洋甘菊!!!

之後就開始活動!!!!~~




關根智子小姐~~
原本以為會係正常咁講解的講座型式!
但意料之外,佢好風趣, 整個過程好輕鬆!!!

三大敵人!!!
汗:::有出汗時要印走去!唔會比d汗阻住毛孔!!
冷氣::會慢慢抽走你皮膚的金份~
紫外線::每日都要搽防晒呀!!陰天都要!!

你個鼻係咪好似張圖咁??
全部人動作一致地望面前塊鏡!~~haha!!!
係喎~~我都係!!!
仲有少少教學~~
想知你皮膚會唔會乾?水份足唔足夠??
教你自己用手去試下!

泡泡洗面要點用!!唔好用力~~要溫柔!!!!!
我地的皮膚仲薄過apple皮~要小心護理!!
關根小姐每支產品都講解成份,功效,用法~

又有手勢的示範!!
做兩次示範後就到我地自己去做~感受產品!!!



呢支好得意!!
美白棒棒<-----我作的!
針對性美白.淡斑,紅印.暗瘡印等!!!
咁我咪要成支搽晒塊面???講笑!

外型好似唇膏!!!!!不過又唔會笠喎!!!

試完晒所有產品後,再到皮膚知識同埋sofina產品講解~~





關於老化的皮膚, 失去彈性同埋膚色的改變!!!

sofina的產品成份如果幫助皮膚修復!!
採用ph值調整技術同埋專利滲透科技~~

sofina係日本台灣都熱賣,甚至賣斷市!!!
當中有好多日本知名的模特兒, 雜誌, 網絡都有高度評價!!!









日本用家的用後感~~
唔知我用完後有無一樣的感覺呢~

完結後...我無可能素顏咁走!!
無眉AMAN...唔見得人!
去畫返d眼耳口鼻先~
去另一間房仔,原來佢地有提供化妝品比你去用!
咁可以趁機試下佢d base~~


拿埋小禮物就離開了~



雖然只係短短幾小時,但學左好多野~
學識要點樣去用產品先發揮到最佳效果, 認識自己的皮膚!!
要對自己好d~~haha~
今晚即刻體驗產品!!!

第一次寫呢種文.有點亂~sorry!
支持就推一下啦!!<---勁厚面皮! (嘖!)

沒有留言:

張貼留言