2013年2月12日 星期二

清清清清清空~第三回合

發現對上一篇分享文係三星期前的事...
自己真係懶左好多,以前係一星期三四篇呀!!!haha~
最近中的試用都好多!!連續幾篇都係試用文!!
要出返不同種類的文先得!!畢竟我唔係一個試用文blogger~

今次只講少少野~
由一月尾開去join做 gym~
去沖涼時會用好多唔同的sample~(偏愛支裝)
最近用晒幾支!!同大家分享下!!

clinique 特潤膚露
呢支係自己買的,好快就用晒!!
sample比正貨的平好多. 我係混合性皮膚!
沖涼後皮膚好乾, 仲會乾到起晒皮!
之前朋友送過支細方型的sample比我試,發覺呢支好好用!
所以冬天會用呢支!! 上妝會貼d~
不過油性皮膚唔岩用,用返另一隻gel 狀的好d~
curel 保濕乳液
細細支,但係好耐用~haha
敏感乾性專用的!!我覺得唔夠保濕!
用左都會乾!!

h2o 潔面gel
用完唔會乾緊~
但正貨一支都唔平,洗面我係豪用的所以唔會回購!
呢支仔我用四次用晒~


clinique 落妝油
朋友送的, 125ml用好耐!
我只係用黎落眼妝, 都ok的~不過比may的差少少~
may記的又平又好用過佢,唔會回購!!


團訂 Dolly eye 彩色隱形眼鏡 (150對截團)




沒有留言:

張貼留言