2013年2月12日 星期二

猶如保濕面膜般的 Neutrogena水活保濕精華

我的皮膚每到轉季就好極級乾,尤其下巴位及鼻樑..乾到脫皮, 化妝時都比較麻煩,要經常噴保濕先可以!!所以我到呢種時候會特別尋找保補為主的精華液或保濕源液!今次抽到的試用品正正係我尋找中的產品類型!
Neutrogena水活保濕精華 30ml   $149.9
嶄新「12小時漸進保濕系統」,以高濃度純HA精華,突破一般鎖水技術,深入肌膚底層形成活水庫,主動感應水份流失,啟動不斷Refill機制,為底層細胞持續釋放水份達12小時,即時提升肌膚水份3倍。讓肌膚整天充滿彈性、水潤透亮。
使用方法: 每天早晚用保濕液後,取適量平均按摩於臉部及頸上。
適用所有皮膚類型


產品的樽口我個人頗喜歡!!因為質地較稀的護膚品, 如果用軟身支裝我覺得會好難控制份量!!呢支只需要兩下就可以剛剛好搽面及頸!!

精華素比乳液稀身,不過質地好cream.!但香味太強, 個人不太討好~

水活保濕精華 比較我常用的保濕液
份子比較濃郁,不易鬆垮! 保濕更持久~

搽上面後,過一陣己經吸收晒, 都幾清爽,不會有種笠痴痴感覺!

皮膚感覺即時補濕
, 沒有乾緊feel~朝早上妝前用, 更令妝容更貼服!意外驚喜地下巴及鼻位常脫皮的地方有明顯改善!晚上洗澡後用, 皮膚能快速吸收!
清爽度非常之高!


使用前後的水份提升32.9%
証明我皮膚唔搽保濕真係會乾到咁...
呢個產品超保濕啊~
用後感:

使用只有十天時間, 唔係好長, 但都感受到保濕精華的效果!
尤其是化妝前的保濕效果~
以前當皮膚較乾時,化妝前需要做個急救保濕mask~
不但花時間長,而且頗花費!
現在 Neutrogena水活保濕精華猶如保濕面膜般!
只需短短一分鐘的mask就可以做到保濕面膜功效!
經濟實惠!!值得推薦!

看過後請推推支持一下!!thx~

沒有留言:

張貼留言