2013年2月12日 星期二

買到萬寧化妝掃 & 雷品發射

前日經過萬寧想睇下防晒產品~
但發現有sis推薦的萬寧出品的蜜粉掃~得返一支咋!!!
好好彩呀~好似好多地方都無得買!!!包括我樓下果間~


其實我自己都有支細的化妝掃...百用...咩都用佢....= =
佢質地都幾好架,好滑又唔吉面~我用黎上胭脂剛好!!!!
有時會用黎上散粉~
好方便,仲可以帶係手袋喎!!!^^
無咩特別牌子,係coloumix買架~$20
都好左幾個月~


用左呢支新的萬寧掃覺得好好用~
毛好滑,用起黎都好順手,可能佢粗身大支啦~^^
用佢上散粉好好用~讚!!!

---------------好熱的分隔線---------------
到雷品.....
唔係我買的..係我個妹..佢有用呢個牌子的night mask~
佢見平平地就買黎試下!!
衰衰地佢又無得試喎~(我去睇過貨架)唔怪得之中招啦~

各位sis唔好見佢平就想試...= =
我只係用上手...質感呢....油到咩咁!!!
咁支野話係for lip base或潤唇....
但用左上唇...我覺得自己好似飲完湯d菜油貼住個唇囉...
可能有人會覺得好用啦~
不過我就no啦~~haha

沒有留言:

張貼留言