2013年2月12日 星期二

郎田日式放題

尋晚約左班同學出黎月聚~
每月都會自動約出黎食一次飯!!!個個都返工返學,要約好難約!
所以設定左每個月的12號都出黎咁就包無死!!haha~
今次去呢間係旺角的郎田!
我係第一次去架,某一個人去過推呢間~~


刺身一堆

炸物 (雞軟骨餃子,七味雞翼)


壽司


吉列炸豪 (讚!)


毛豆 (一般般)


串燒 (大腸,雞軟骨,老虎蝦,雞肉軟骨,雞中翼)






飲品: 佢一杯柚子蜜.七成係冰囉...都係叫可樂好d~~


甜品:雪糕 (綠茶,芝麻)~我幾鐘意芝麻味~

最後~~心不對心!!!哈哈哈!!
我輸左.....= =
不過佢d wsb都唔勁....


總括黎講我都覺得幾好食!
佢d魚生切到勁厚..食多d都覺得膩<--佢地一定係故意的!
刺身的選擇唔多,有款叫馬刀貝的好好味,好爽口!
甜蝦壽司好味呀~d飯都係圓圓細細件,唔會成舊飯!讚!!
炸豪好好味呀,熱辣辣!!脆口~正!!
我地每個人$160有找!
因為9:00後平$20~
仲可以食三個鐘!!

旺角登打士街32號歐美廣場2熡
2384 8060 (可以訂位)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=45664

第一次發食食文~支持下我啦~~~>v</

沒有留言:

張貼留言