2013年2月12日 星期二

(雷品) 染髮品雷中雷

我隔4-6個月會染下~主要係啡色多~
主要係因為想轉色同埋有色差(出新黑色髮)!!
呢期咁岩聖誕, 想染深紅色果d!!!
就買左呢款(買左兩個,一盒深紅色用左無影)


其實之前用過,
之後發現原來我唔係用呢款..
個盒面下底唔係啡色,係棗紅色果隻...
咁我心諗同一個牌子都應該無問題啦...
點知....

我都知佢無亞摩尼亞, 比平時果d要染耐d~
等左半個鐘先洗頭~~
真係呢....洗左好耐d水都係有色,,,
落左兩次洗頭水都仲有色...
最後放棄..用埋鎖色護髮素就算啦...

之後先勁...
染完第四日...洗個頭d水都仲係有色囉....= =仲要唔係淺淺果隻喎!!!
痴線架...
我以後都唔會再買呢款...
呢盒都唔知點算...唉!!


上一篇:爆炸頭料理
好物

沒有留言:

張貼留言