2013年2月12日 星期二

Fasio貓眼魅妝之不貓的眼


Fasio 貓眼魅妝分享會

21/8
好開心可以出席Fasio新品試用及貓眼魅妝分享會
第一次參與化妝品的活動!!有點驚驚地!!因為自己化妝唔靚,樣唔靚, 又肥又係眼鏡人~不過有機會參與都是一個不錯的經驗..証明自己是不太識合這種環境!!!

時間剛剛好到達CWB現場
!!!


有美食以及飲品提供,很窩心~好好味
!!

主持先介紹一下品牌及以今日的程序
~


之後就有模特兒及化妝師親自示範產品用法及效果
~
桌面上亦有齊所有新品任你試用!!

整個分享會大約一小時左右
!之後的時間都是sis相認時間~haha~每圍另有一名化妝師即場為各位用產品上妝!!
大會之後每人送一套新品回家體驗
!!!

眼影: GD-1 金色系:華麗印象的宮廷璨金 $108睫毛眼線液: BR300 濃烈棕 $118搪瓷持久亮澤唇彩: BE300 $88


四色眼影: GD-1 金啡色


用後感:
首先包裝好靚~連入面都有印斑!!!
含有閃粉, 上妝後超靚!而且都幾上色~~少少己經好閃!
顏色配合得不錯, 盒後亦有簡單教學, 方便我這種化妝白痴級的!!!

睫毛眼線液: BR300 濃烈棕 $118
用後感:
這個發明很有趣, 一支兩用好方便!!!我之前畫眼線都用眼線筆的, 未用過眼線液!!
發覺這支用來很順手,不過每次都只可以畫少少, 少少咁畫!!
這個掃型我一向都鐘意用,因為易用同埋鐘意呢種掃的效果~
只掃兩下己經增長!!乾得好快~~
睫毛膏防水超好~由朝到晚都無溶色~
不過相對超難落妝....用左三隻落妝搞好耐先落到!!!
去沙灘或戶外活動就超棒!!!

搪瓷持久亮澤唇彩: BE300 $88

用後感:
我講真...抽到呢隻似遮瑕膏的顏色真係令我想丟左去....
試上手真係好實色嘛.....= =
不過用左上咀之後~~~眼前一亮!!
似裸妝色, 又有好靚的效果!!!朋友試過後話, 佢搵左呢隻色好耐!!!
用前先用潤唇膏及有色唇膏, 再用呢支lip gloss, 效果超好呀!!愛上呢支!!haha~

原諒我的化妝白痴級!!!


啡色都幾好!!唔會好實!!
不過我眼睫毛真係勁短....= ="


上妝前後....眉毛畫極都唔靚...接近放棄態!!!

最後多謝 Fasio X the Ztyle.com 試用機會!!!
第一次出(試用)妝文!!!請支持下~~~

沒有留言:

張貼留言