2013年2月12日 星期二

一試愛上的睫毛液 Dejavu Fiberwig

多謝Dejavu Fiberwig  x the ztyle.com 的試用機會
我打左三個鐘的試用文一秒無晒....好想哭...
已經無咁多氣力再重新打多次了...
因為隻手個傷口好痛...
抱歉..讓我重簡....唉!!

Dejavu Fiberwig 超級魅惑迷人濃密型睫毛膏
- 形成濃密且有厚度的薄膜,將每一根睫毛變得更濃密。
- 採用速乾配方,簡單地增加睫毛濃密度。
- 獨立開發研了睫毛增量毛刷‧刷縫之間的液體充分黏附在睫毛之上,確保每一根睫毛都充分上妝。
- 睫毛液會在瞬間轉化成薄膜,防水防皮脂防汗,絕不暈染

用後感:
好多纖維, 擦幾下已經明顯濃密左好多!
單用或一併用都好正!!
能夠keep到整天不溶妝!!good~


Dejavu Fiberwig 超級放肆驚艷超長型睫毛膏

- 強化液體的黏著力,纖維更易和睫毛接合。
- 易用超長刷能完美地貼敷於睫毛根部,讓纖維充分塗抹於每一根睫毛之上。
- 睫毛的尖端與纖維不斷黏接,越刷越長。
- 睫毛液輕盈、順滑,不會結塊,效果纖長而自然

用後感:
效果我覺得幾好,唔會誇張,好自然~
最重要係用後條條分明!!
我自己最鐘意呢支!!!


Dejavu Fiberwig  塗刷式假睫毛 幼小型

- 配合針對短小纖細睫毛專用的柔軟纖維,有光澤的黑色液體能將眼角、眼尾及下眼睫刷得根根分明。
- 睫毛液輕盈、順滑,不會結塊,效果纖長而自然。
- 角度靈活的微型刷頭且配有長手柄,方便使用,不會弄髒眼周,完美地實現為短而小的睫毛上妝。

用後感:
對於平時唔會擦下眼睫毛 的我黎講!!
呢支產品真係超方便!!
纖維好多, 擦幾下已經睇到效果~~
超鐘意呢支~~haha~


Dejavu Fiberwig  緊密圓滑眼膠筆

- 柔軟的筆芯畫出流暢濃黑的線條,由於防皮脂、汗水和眼淚,描出的眼線能清晰持續一整天。
- 濃郁的黑色筆芯描繪出有神的眼睛;柔軟筆芯延展性優良,睫毛之間、內側眼線、下眼線也能輕鬆畫出來。

用後感:
未用過扭式的, 好處係好方便, 同埋好幼!
壞處係好快用晒, 質感偏硬!
呢支我覺得畫上眼線唔方便,因為硬身好難畫到實黑色!
但相對用來畫下眼線就好好用!!!一來夠幼,又唔好實黑色, 好自然~


我係四支一齊用的!!效果超好!
相信比四支我地試用都想係要我地一次過用!!

素眼 +少少眼影...
我眼睫毛好短..加上單眼皮...開眼真係咩都睇唔到....= =

我的習慣會先上一層base先~


再先用纖長.再用濃密! 最後畫埋線線!!


眼睛大左成倍呀~~haha~
唔用mascara..我隻眼真係睇唔到眼睫毛...

落妝我用落妝液去試試!!


好快可以落到個妝,又唔會搞到隻眼周圍黑晒!!
溫水都可以令睫毛液一條條一塊塊脫下來~超方便!!

今次的四支試用產品我都好滿意!!!

睇文後就來推一推支持下吧!!
thx~~

沒有留言:

張貼留言