2013年2月12日 星期二

Bourjois BIO Detox有機排毒粉餅

化妝品都可以排毒嗎???
有機的化妝品在市面都開始有很多新產品,但可以排毒的都沒有聽聞過!!
今次多謝 the ztyle.com x
Bourjois 的試用機會

呢一兩年開始有化妝返工出街的習慣!!
我老媽成日都鬧我成日化妝搞到皮膚先至咁差,
講真我自己唔覺得我無化妝時的皮膚有幾好!!
化妝會令我睇落精神d, 自信~
同時亦都係一個保護, 可以阻隔空氣中的有害物質,
尤其是我呢種易敏感皮膚, 唔加層保護,真係仲衰..
會又痕又紅, 毛孔仲會異常大....
有時唔係唔想化妝, 但hk空氣真係太dirty~
今次的粉餅試用我覺得對我黎講非常之有幫助!!

因為成份對皮膚無負擔,又自然!

同時可以為皮膚做保護, 又可以淨化,同時又有瑕疵作用!!!
so good~

Bourjois BIO Detox有機排毒粉餅 $198
100%
天然配方
  • 天然葉綠素有效過濾污染物,為肌膚注入氧氣。
  • 亞麻粉成份,可減少臉上油光。


BIO Detox有機排毒粉餅能有效地均勻、潔淨及營造啞緻效果的膚色,帶給你長達8小時修護及淨化肌膚功效。
自然產品愛戴者的首選!

為肌膚帶來氧氣,集過濾污染物、控油及遮瑕於一身。

為愛護我們的
肌膚有機排毒粉餅100%天然配方研製Eco-cert認可,內含多種天然植物成份完美地淨化肌膚。
  • 天然葉綠素為肌膚注入氧氣,有效地過濾空氣中的污染物,淨化表皮消滅毒素對抗污染對肌膚的傷害。
  • 辣木(縮氨酸)能潔淨肌膚過濾雜質,保護膚細胞免受污染物侵襲,淨化皮膚及預防毛孔堵塞。
  • 亞麻粉控脂技術具啞緻功效,預防毛孔堵塞及皮膚乾旱問題形成,同時能吸收臉上多餘油光
  • Astringent氧化鋅成份能收細臉上毛孔。
持續使用更可加強其排毒功效:有效減少皮膚上的不完美瑕疵問題。THE SKIN IS PURER.
配方另一好處
細緻粉末質地能完美融合在肌膚上長達8小時,不留一絲痕跡。
融合三大
粉末於一身,超自然效果輕易展現:
  • 矽土粉末:細緻及薄霧的視覺效果覆蓋肌膚的瑕疵。
  • 礦物色素粉末:均勻膚色,展示亮澤光彩。
  • -滑石粉末:特別挑選以增加其透薄效果。






360º活動鏡盒
低調、時髦及流線型設計,高貴大方的盒子配以綠色及銀白色的外特顯有機排毒粉餅的獨特性。
打開盒子
全幕式鏡子就在你眼前面部清楚展示出來。
盒子
設計在樞軸上360º轉動變身成為手提鏡子。
實用配件方便隨時隨地修飾妝容。



雙面海綿設計、綿兩面; 絨面可營造透薄自然,綿面具更高的遮瑕作用,避免浮現厚重妝容。
讓你擁有啞緻、均勻、發放光彩的膚色。
BIO Detox Organic Perfecting Powder有機排毒粉餅系列自然色澤適合各種膚色選用,6款色澤由淺至深

超醜素顏照


用後感:
很喜歡有機排毒這個概念~
化妝品都是化學品,直接使用都對皮膚有一定影響!!!
有機天然成份可以令我放心去使用!!!
不過粉樸的尺寸太小..小到好似sample size咁!!浪費左一個雙面質地的設計!!
兩面設計很好, 可以針對不同情況去用!!
連續用過一星期後:::
用粉樸上粉感覺很厚, 用返化妝掃會易控制很多!!
控油方面不錯, 沒有明顯的油光!
上面後很粉滑, 而遮瑕度一般
價錢亦不會很貴, 以功效來說都可接受!!!
顏色方面我選了最白的, 都可以配合我的膚色!
但全部色號整體都偏黃, 所以要真的試上面才購買!!

喜歡就推一推吧!!!!
謝!



沒有留言:

張貼留言