2013年2月12日 星期二

蘋果幹細胞活膚面霜 潤到油

彩豐行好多人都認識, 但其實我係上年先認識呢個牌子!!!
一個好耐無見的朋友,約埋出黎食飯, 佢咁岩去軏彩豐行!!!
同我傾計時就講開呢間公司, 睇左佢一本厚厚的catalog~
又同我講過佢用過的護膚品又平又岩佢用!!
初時我就諗..香港製造?香港仲有自家品牌咩?
咁厚的catalog.好重本喎!!<--做印刷業
個價錢平到咁???,又咁多護膚品係咪真係有用架?
直至我開始寫B-BLOG後就留意多左唔同牌子!!原來呢間公司的口碑都唔錯喎!!!
有次經過銅鑼灣,咁就去cwb的分店睇睇~買左幾樣野~~都用到七七八八都出文講講!!
咁岩又抽到
面霜
試用喎~~咁就一恲同大家分享下我的彩豐行小小分享~~^^
先講明,有好又唔好~~
簡介
彩豐行有限公司在1995年成立,至今已經過10多年時間,從面部肌膚護理,至美體產品、男士護膚品、SPA用品、化妝品、手腳護理產品、沐浴及洗護髮用品,彩豐行均歇力研發、創新,目的只為切合顧客不同的需要。
品質
每次推出新產品的時候都會進行全面性的客戶意見調查,確保良好穩定性測試合格,才會推出市場上發售,亦會定期發放於SGS實驗室或香港標準及檢定中心進行產品化驗,以確保產品品質優良
通過ISO 9001的國際品質檢證,獲得WHO GMP的國際標準

服務
快速訂購銷售熱線,簡單方便網上訂購,亦有一條獨立運輸隊伍,以確保交收運貨質素
完善售後服務,包括換貨及退貨服務
網上購物及專業查詢服務

責任
做生意同時又會回饋社會公益,很有良心的集團


當你去到分店時會留意到彩豐行內係分幾條line的~
今次試用的係其中較出名的JOSERISTINE系列!!
JOSERISTINE 蘋果幹細胞活膚面霜 $158 50ml
成份: 蘋果幹細胞、可可巴油、透明質酸、甘油
介紹: 蘋果幹細胞活膚面霜採用天然原料蘋果幹細胞,配合可可巴油及透明質酸,即時保濕滋潤皮膚,具抗氧化功能,延緩皮膚衰老,大大增生肌膚細胞70%,同時修復 受損細胞,減淡皺紋及幼紋,改善膚質,使肌膚回復年輕光澤富彈性。此外,有效對抗UV紫外線的傷害,抑制黑色素形成,減退暗啞皮膚,持久亮白。


在包裝上很花心思, 相比起其他產品,這個面霜都可算是落足心機同本錢啊~~
鐵鑵的size很大呀!! 雖然包裝分數好高!! 但設計麻麻,得幾粒字同綠色圖案!!
感覺好大陸feel...汗!!! 個鑵同入面的樽相差的尺寸好大!!
浪費得黎又好似多此一舉!!
如果細返一半, 再設計靚d的圖紋係表面,會吸引好多~


50ml的份量很多啊!!
包裝比市面一般的不同, 雖然有說明書,不過我仲係白痴地唔識點用!!!haha~


先打開透明蓋,會見到白色膠面, 中間有個透明細圈圈!!
用力將整個膠面向下壓!!


利用真空原理, 令入面的面霜由中間的位置取出!!


可以輕易控制用量多少!!


呢個有趣的設計有好有唔好!!! 我個人唔太like!!
優點:
唔需要直接用手指接觸到面霜, 手指上的細菌易令產品減低壽命啊!! <--所以我極唔錯鐘意!!
真空原理, 令空氣零接觸!
方便控制份量, 全隔光包裝,太陽唔會直接射到面霜影響質素或變質!!

缺點:
雖然唔洗直接用手指插入去,但白色膠面的範圍唔細. 每次按出cream都好似同佢抹面咁...
所以每次都用紙巾在用前/後抹一下!!有點煩!
透明膠蓋不夠固定, 打橫放就會自己掉出黎!!若要隨手拿起就要連埋樽身<(個人習慣手勢吧!)


面霜的香味都幾好! 有陣蘋果清香!! 乳白色
質地較杰身!!


由於質地杰身,所以難以推開!
推開後, 感覺好潤, 但吸收速度較慢!!!帶點香味!!都ok喎~
當然,用在手跟用於面上的感覺是兩回事~~

用上面後::
一個字!!!油!!
我本身係混合性偏乾, 有敏感肌!!
質地厚身唔係問題, 我用過唔少!!因為成份潤嘛~
但點解我會話油?
一來夏天來了,呢個質地的面霜真係唔太適合!!
咁開冷氣都可以嘛~ sorry~一樣!!
搽左上面後,隔左一個鐘, feel到成塊面出晒油, 好焗身!!
咁我就試下第二日搽薄身D, 睇下點~
但用左幾日都係覺得好油!!!好厚~~
上妝後感覺溶得好快!!!
第一次有咁唔岩我的試用產品!!!很可惜啊~~~
多謝theZtyle.com X JOSERISTINE 蘋果幹細胞活膚面霜試用機會

再小小講下我自費買的護膚品!!



微粒體鎹喱面霜 $24 40ml
睇過好多sis都推好用~又平又保濕!
不過我完全唔覺得講到咁好用咁保濕!!
好彩只係買左細細支黎試!!
保濕效果係一定有,但唔持久~~
我只係沖涼後搽上面作短短半小時保濕mask用!!


洋甘菊舒緩敏感爽膚水 $24
呢支係sale推介我用的!!因為果期敏感得好勁!
試上手都ok保濕又清爽,咁買支細的返去當平時toner mask都應該唔錯!!
佢的薄荷味好難頂, 雖然用完後塊面好涼好舒服..而且無敏感
不過佢陣味真係令我覺得好似搽左冬青油係面咁..
最後都係用黎混合軟膜用!! 雖然平.但零回購!!

水肌柔敏保濕霜 $69 50ml
呢個包裝我好鐘意,可以用到最盡!!
不過呢支的質地同蘋果面霜直頭係一樣!!都係厚!
冬天時用會好d, 不過我只係搽係乾到脫皮的位置!!因為出油好勁!!
以我唔浪費的性格好辛苦先用左咁多....零回購...始終唔岩我用!!


可能彩豐行適合好多人用, 但真係唔太岩我用!!!

沒有留言:

張貼留言