2013年2月12日 星期二

健康減肥去水腫強推~山藥薏仁粉

我係一個肥人 <---第一句就咁....= =
肥都分好多種, 遺傳/脂肪肥/水腫/病態..等等!!
有無sis覺得~~有時明明唔係好肥, 但又會水腫~
水腫係咩地方???
腳呀~面呀~手臂呢d好難減的地方!!!

好似我咁肥呢d~要減食量再加做運動先可以減得到!同減得耐!!
減肥我都減左10年....都減得果少少又加少少...負負得正..都係肥左...
主要都係飲食習慣的問題!!!
要改變飲食習慣係最最最難...尤其是鐘意食野的我!!!
用過咩方法減呢我...
正邪都有~~運動,節食...食藥, 飲康X箂, 飲茶~
係可以減到, 可以減得多~
但都係keep得唔耐!!!
最終都係要慢慢改自己的飲食習慣!!
明知係食左會肥, 但忍唔住都要食~~~唉!!!

最近朋友推薦我用山藥薏仁粉~佢公司個個都飲!!
首先要講的!!!佢唔係減肥食品!而係健康食品!!
食左唔會話變瘦咁神!!不過好處多多~

點點綠 山藥薏仁粉 專門店$48  (惠康 特價$31.8)

成份:
紅薏仁、山藥、小麥(含有麩質的殼類)、燕麥(含有麩質的殼類)、白芝麻、葡萄糖、低脂奶粉(奶類製品)、麥芽精(大麥製品)(含有麩質的殼類)
功效:
薏仁的營養成分除了澱粉類之外,還含有相當多的蛋白質與油脂、維生素 B1、B2,以及鈣、鐵、磷等礦物質。其中蛋白質能分解酵素,軟化皮膚角質,使皮膚光滑,減少皺紋,消除色素斑點。
(i) 可降低高血脂患者血脂質濃度
(ii) 可改善肝臟脂肪堆積
(iii) 美白退火的功效
(iv) 消除疲勞
(v) 降低心臟病的發生機率
(vi) 有助於排便
(vii) 增進免疫能力

不過都要很多注意:
因為薏仁會使身體冷虛,所以懷孕婦女及正值經期的婦女應該避免食用。薏仁粉在一般人看來似乎是營養價值很高的好東西,卻可能在胎兒造成負面的影響,
薏仁它所含的醣類黏性高,吃多了反而妨礙消化。因此,應以適量攝取為宜,不妨在白米中加入薏仁混和煮成薏仁飯,或是煮個綠豆薏仁湯,不但清涼退火、美容養顏,又能遠離疾病.
薏仁雖然有降低血脂及血糖的功用,但畢竟只是一種保健食品,不能當作藥品。所以有高血脂症狀的患者,還是要找醫生治療,千萬不可以自行食用薏仁來治療.

我會當早餐飲!!

1) 杯內有少量清水 (會增加飽肚感)
2) 豆漿 (盒裝會方便d, 大支裝平d) 鮮奶都可以!!個人喜好吧~~
3) 薏仁粉 入面有埋匙的!!

質地唔係粉黎的!!係睇得出係磨碎左的山藥、小麥燕麥等等!
所以佢係唔會溶的~

加入三匙山藥薏仁粉!!

再加埋豆漿~~攪拌後即可!!
重覆一次...佢係有機食品唔係藥..所以唔會溶的!!
所以要攪拌到均勻啊~~~

如果你想早餐豐富d~可以加一個無咩油的三文治!!
好似我咁~~haha

到lunch都未覺好餓,  咁可以食少少就夠!!!
我朋友就會當lunch飲!!
視乎個人需要!!!

講左咁耐佢的功效係點呢~
sorry!!我無相~
不過佢去水腫的功效的確唔錯!!特別適合成日坐的上班人~
下圍去水腫明顯d~~
我個fd話佢條腿幼左,無咁腫!!

而我自己呢~食量相對少左!!
飯錢都慳唔少呀!!
一鑵可以飲15-20天!!
健康又可以幫功我減肥~
真係值得推薦比大家!!

不過味道點呢~~um!!我飲過康x來覺得好難飲!
呢隻飲飲下都幾好味!!
淡口的話可以用甜豆漿!!反正都加水嘛~~haha~
如果你係食燕麥, 麥皮, 麥精的話, 咁你就無問題!!!

mtr有幾個站都有點點綠的專門店!!
係有的試味的!!!
唔知自己like 唔like去試下!!
分店地址可以去網站睇睇~~
惠康都有得買佢的產品,而且仲平~!!!
但唔係間間有啊!!
有興趣的sis可以試下~~^^
注意~~個個人體質唔同! 效果都唔同!!

點點綠::::
http://www.greendotdot.com/

喜歡就推一推!!!!

沒有留言:

張貼留言