2013年2月12日 星期二

SHISEIDO Perfect GEL 超微米卸妝蜜

呢支落妝我其實己經用晒好耐!!!
不過好耐都未寫文~haha~

我平時的妝都唔係濃妝!!所以會用落妝水, 落乾淨晒,
再先落妝洗面乳/膏, 先覺得會洗得洗d妝~

其實我當初係想買佢另一支個個讚的洗面膏試試!!!
不過都買錯左!呢固我係tst 化妝城買的~

SHISEIDO Perfect GEL 超微米卸妝蜜 160G $32產品介紹: - 含有大量超微米化的油分子
-
即使持久型,防水型的濃妝也能快速溶合- 就連睫毛膏也能輕鬆;卸除- 洗後清爽滋潤, 肌膚有彈性
-
保水氨基酸誘導體(保濕成份)配方

佢呢支係台灣牌, 卓悅買到的係日本牌($5x)
個裝唔同的!!
包裝前面Perfect GEL 字母上角:::
台灣牌寫住超微米卸妝蜜, 而日文牌係寫SHISEIDO

我呢支好快用晒..日日豪用.大約用左三星期左右!!
點解我會豪用呢~~um!!
一來我想用另一個牌子, 二來我唔like佢呢支的質感!!!

先睇呢支野的落妝能力先!!!
我 會用以下常用的化妝品作test~ (眼影, 眼線筆, 眉筆, 睫毛液)




用量唔洗好多!!!


不停打圈, 化妝品就會隨住落妝乳一齊溶!!!


當落妝乳變晒色就加水洗走去或者用化妝棉抹走!!
但係我支防油眼線筆同mascar仲見到~~


用後感:::
如果就咁用呢支落妝係唔乾淨, 要先用左落妝水/液,先用佢~
洗完面後, 雖然不會乾緊, 但係感覺有點潤!!
而我會覺得有油脂感!!!要再洗下面先覺得清爽d~~
總結::雖然價錢平, 效果還可以,但實在唔鐘意果種用完後尚存的油脂感!!!haha~

之後我轉用左st.lves 洋甘菊落妝膏!!
下一篇分享!!謝~~

喜歡就推一推!!thx~~

沒有留言:

張貼留言