2013年2月12日 星期二

愛上薰衣草 Avalon Organics

多謝Avalon x the ztyle的試用~~
第一次試用body的產品!!
自家屋企係無點用有機產品, 雖然呢幾年市面有好多品牌都主打有機!!!
不過係我的印像中,有機產品係貴的!!!至少貴同類型產品貴一倍起~
今次試用的品牌完全打破我的框框!!!
天然, 環保, 價廉~

平時無點留意有機產品的牌子,或者佢地的成份之類!
今次令我對有機產品有不同的體驗!!! >v<

Avalon Organics 1994年創立
是美國天然化妝品及個人護理產品的領導品牌, 備受美國護膚界推崇無論肌膚、沐浴及身體護理、以至頭髮護理系列均屢獲業界殊榮
在亞洲推出全新升級版Green Bottle系列蘊含更多天然精油所有新產均蘊含超過70%天然成份超過70%
天然成份為官方認可的有機產品的準則!!
當中最暢銷的Avalon Organics滋養薰衣草系列
適合秋冬乾燥天氣為身體及秀髮做好準備!!
亦是最完美體貼的佳節禮物
因其既經濟又有效
而且香氣天然怡人!!成份天然純正有效:  不含苯甲酸酯防腐劑、人造色素及人造香料!!
Avalon堅信最好的保養品是不含動物成份、不用動物作實驗,以人道方式製成,產品包裝也務求簡單,可回收重複使用的環保信念。
 


Avalon Organics 薰衣草沐浴啫喱 355ml  $29.9


產品介紹: 植物性清潔配方,能溫和洗淨,泡沫細緻豐富
含有機薰衣草、金盞花和洋甘菊精華,能舒緩調理,使肌膚平滑柔順。核桃精氨酸、維生素B5和維他命E等營養素,能滋潤保濕柔軟肌膚。添加有機薰衣草精油,提供獨特芳香療效。

成份: 有機薰衣草Organic Lavender:舒緩安撫,調理平衡
有機金盞花Organic Calendula:舒緩、柔軟和調理
有機洋甘菊Organic Chamomile:舒緩刺激,調理膚質
植物性清潔配方Coocanidopropyl Betaine:萃取自椰仁,溫和有效清潔
核桃精氨酸Arginine:滋養、柔軟和調理
維生素B5 Panthenol:潤澤飽水,滋養保濕
維他命E Vitamin E:抗氧化,舒緩柔軟
有機薰衣草精油Organic Lavender essential oil:舒緩安撫,平衡調理

使用方法:取適量在濕的皮膚上~質地偏稀,透明!薰衣草香香~~
搓揉按摩至充分起泡後,再用水洗淨!


用海棉會多泡泡, 就咁搓的話泡泡唔係好多!!
証明無咩化學成份!!good~

用後感:
沖涼時有陣天然香味(薰衣草),以前都用過標明薰衣草味沐浴露!!不過無呢隻咁香~
感覺好舒服, 沖涼同時可以令身體放鬆!!
沖水後不會有乾緊feel, 不覺油脂感!!很清爽!
香味沖水後基本上都沖走晒!我覺得係唯一唔太like的地方~不過可以lotion填返呢個問題!!haha~
整體黎講我都覺得好好用!!haha~如果包裝改得好用d就好~!!=v=

Avalon Organics 薰衣草手部及身體乳液 340ml $29.9
產品介紹
熏衣草是一種馥鬱的紫藍色的小花,又名香水植物。中古時期,熏衣草在西歐社會裏已被醫療單位廣泛地使用,在當時熏衣草的殺蟲抗菌效果早被肯定:古羅馬人經常使用熏衣草來沐浴熏香,希臘人則將熏衣草用來治療咳嗽。她的香氣濃郁,令人感到安寧鎮靜、具有潔淨身心的功效。

72%有機認證成份,豐富的有機向日葵籽油、有機椰子油、有機亞麻籽油及天然有機草本精華,可保持肌膚水油平衡,長效滋潤肌膚。

使用方法: 可每日全身使用,沐浴、洗手及有需要的時候可隨時補充


每次我都會按幾下!!搽滿手腳!!

推開時, 感覺得cream~不覺有油笠笠, 而且吸收得很快!!
薰衣草的香味很舒服!!

蓋上有開關, 這個設計個人很喜歡!

用後感:
沖涼後用真的不錯!!冬天用熱水沖涼,皮膚會很乾,拉緊的感覺不太好!!!
用呢支身體乳推幾下己經很快令皮膚清爽!舒緩乾緊感覺!!
睡覺前我會搽一下肩膀位置, 薰衣草香味舒服,令我入眠~>v<
但滋潤度不太強, 秋天用就岩岩用!!
如果用作hand cream我就覺得非常好用!!洗手後用,好快吸收!
唔會油笠笠,而且一大支可以用一整個冬天!
我己經裝左一支返公司放桌面用!!同事們有時都走過來泵走下!!haha~



大家快些來體驗有機系列啦~~

官方網站: http://www.avalonorganics.com/

沒有留言:

張貼留言