2013年2月12日 星期二

飲飽食醉@K11 Paul Lafayet甜味之旅

好開心尋晚可以出席K11 Paris Fashion Week - Paris Night法國盛會之法國品牌工作坊
"
Paul Lafayet甜味之旅"

活動當天七時正式開始!
初時收到活動安排表時新增左少少野!
先來欣賞 Capella 表演...

完全沒有頭緒, 到SHOW開始時先知原來係無伴奏音樂SHOW~


短短半小時,唱五首歌!有英文法文~

都幾好睇!不過成班人企係度好似怪怪地咁!HAHA~

之後工作人員分別帶領各位去唔同的workshop~


初時以為都係整甜品類似!原來係試食!!
超開心呀!!
不過場地好細,迫好多人,行路時都要小步行!!

一入去己經被不同顏色的MACARONS吸引~
我從來都無食過這個法式甜品, 睇到可以有得試真係超興奮!

各種不同口味, 我都食過晒!!
最近新口味以茶為主!白色的茉莉花茶 PRALINÉ
綠茶,烏龍,咖啡,開心果,伯爵茶,CHOCOLATE~~

好甜...不過好好味!我食左有十個..CHOCOLATE最好味!
茉莉花偏甜!皮好脆~綠茶的茶味較淡!

開心果味好有趣~

後面仲有不同的cake同果達~


我食左藍莓同士多啤利!

口感好軟~

食左好多甜甜的!!
飲返杯法國紅酒/白酒~

真係食到飽!!HAHA~

之後仲同Paul Lafayet的老闆TONY影相~~
原來PAUL 呢個字取自爺爺個名!!
佢好NICE, 仲問我地鐘意食咩味~HAHA~
不過我英文能力太差唔識講...
今次活動的贊助商送出兩件禮物~MiXTRA 送出的Arnold Palmer tote bag~有兩隻色!!
我要左粉紅色!!!



同埋OVENHOUSE Deluxe 送的portion cake 法式小蛋糕 ($38)French handmade chocolate 法國手造朱古力 ($16)

好多款,我選左最鐘意的藍莓味!!超好味呀~~~


不過個店員態度麻麻, 可能我地好多人去呱!

總結:
全個活動都好開心!識到(相認)好多SIS~
不過全程無坐過,腳企到有點累!
K11的活動/workshop 地點/空間有待改善!
同埋問佢地的工作人員間鋪/no. 都話唔知, K11真係太大了!!HAHA~

沒有留言:

張貼留言