2013年2月12日 星期二

我的化妝袋-lip gloss

我個化妝袋入面的唇部化妝品唔多~
有時會放係外套. 散紙包, 手袋,衭袋~總之總有一支係身~haha
放係屋企台面的得一支!!


呢幾支係我常用的~~

left第一支!!prosay開倉買的!
好似好大支咁, 其實得好少!!

透明粉紅+閃粉!!
平時淡妝用就得!!掃一下就好閃!!
而且開倉價$2x.原價$1xx ,再開倉我會買多支~~
送左支比朋友,佢話好好用~~而且包裝好靚~~


fasio 裸色lip gloss~
呢支我化濃妝時用的~~之前試用抽返黎的!!
搽厚少少就得!!個唇即刻係陶瓷feel~~
不過唔夠潤,要先打底!

lancom 的透明閃~
呢支我少用, 妹子送的!!
太杰...一粒米的size己經夠用!!
閃粉偏大粒!!用唇膏後用搽一層就好靚~~


嬌蘭kissme
之前拿的sample, 深瘀紅色~~
掃頭好軟, 好實色,所以每次只係點少少就夠~
d 色keep得好好!! 去唇紋唔錯~

CLARINS ColorQuensh 07
呢支係妹子比我的sample, 細細支,好方便袋~
佢隻色偏紫紅, 帶點藍閃!
少少己經好潤!!好鐘意用~顏色好出,少少己經夠~所以好耐用!!

沒有留言:

張貼留言