2013年2月12日 星期二

夏天減肥作戰 & 萬寧小敗

講真....我都幾肥~
冬天都可以包住.但夏天一黎就好覺..因為少布!!
所以夏天都要減返冬天儲存的脂肪...
加上日日坐十個鐘咁樣...少運動!
全部肥晒係個腩度~~
最近朋友介紹我用呢個,我都諗左好耐!!
以前都食過唔同的減肥藥品, 有成功有失敗!!!
節食,運動之類的方法都唔長久~
生活習慣個個都唔同, 所用的方法亦未必個個都合適~
問過個護士的朋友,叫我用呢款~奇異瘦


佢唔係減肥藥, 標明係純天然成份<---重點
藥物始終都會有副作用嘛!!!
呢款電視又賣過廣告,又有製作特輯之類!!
賣點 "40倍分解脂肪 阻隔66%澱粉質"
到底有無效??用十日後話你知~~

今日去剪左短頭髮~
唔鐘意熱的我...一定要短頭髮!!
掂到肩膀的長度就要剪~~~
好爽~~~haha
但代價係要間唔中要搽下gel
我都用過唔少牌子的gel..男用的牌子都用<---痴左
今次試下用呢款~LUCIDO-L 造型喱
見佢特價,而且我個人都幾鐘意呢個牌子的product!!

同埋買左支biore落妝的~~特價$55.x
加$3有一大包棉!!!

計計埋埋六月先岩岩開始...
我都幾敗家....= ="""

今晚預告"ECOTOOLS化妝掃 A貨版"

沒有留言:

張貼留言