2013年2月12日 星期二

當大黑頭遇上粗毛孔

無論男或女,只要愛美的人, 九成都會有黑頭問題!!!黑頭是毛孔阻塞物,皮脂腺分泌的油脂本身可以滋潤肌膚,當毛孔充滿多餘的油脂,毛孔被角質化的表皮細胞以及皮屑阻塞,油脂無法順利排出,這些油脂和皮屑等混合物被外界空氣氧化,就形成了黑頭。通常出現在臉的T區部位: 額頭,鼻頭,下巴位置!!市面上好多唔同種類的去黑頭產品, 比唔同皮膚性質的人使用!!黑頭貼, 黑頭鼻膜, 洗面膏, 真空吸管, 針清, 黑頭導出液等, 基本上可以用得的都用晒~本人最常用的……係手指!!!好平好方便~~呵呵呵!!無奈hk出名空氣差, 你好勤力去洗面,黑頭都會附送埋比你!!!黑頭大>>多面油>>塞毛孔>>生粒粒>>有印>>粗毛孔~~完全係惡性循環~~所以清除黑頭非常之重要!!不過好困難~~我唔係一個好捨得花錢去美容院的人, 幾百蚊去做一次深層清潔!!只能靠自己平時保養清潔!!!今次的試用產品正岩我呢種自家型的人!!!haha~
Bio-essence屬新加坡護膚品牌Ginvera旗下品牌之一,於2002年推出市場,瞬即捲起一片搶購熱潮,成為當地四大暢銷面部護理品牌之一,並於2006年正式登陸香港,提供一系列結合科研與天然護膚品。其皇牌產品青春緊膚霜自2004年以來連績6年榮獲新加坡面霜銷量第一,深受消費者喜愛和支持。

品牌期下尚有其他不同的系列!!

Bio-essence
零黑頭淨 Zero Blackheads Remover $68 40ml

今次的試用能夠同朋友或情人一齊體驗!!一個有趣的安排!!証明產品試用要同朋友分享一齊用先可以比較到效果!!haha~
先來一個素面!!

首先要手乾面乾, 再按出適常份量,無特別香味
!

我會針對性塗抹係鼻頭,鼻翼同下巴, 因為我長期戴眼鏡, 鼻樑位係重災處
!!質地好易推開,再輕輕打圈!!!

直到有白色粒粒出現!!有點似濕紙屑質地
!!之後再用清水洗走就得!!!
再摸摸鼻子,感覺上滑左,唔會好乾緊
!用左咁多日, 黑底清左幾多??等我用埋鼻貼睇睇???

效果我覺得都算可以!!雖然仲有少少大粒的,但只有幾粒仔
~~

己經比我想像中好少少
!!!奈何我係粗毛孔,黑頭並唔多~

搵埋朋友仔一齊試真d個產品
~而佢就係大黑頭啦!!haha~


佢的評語
: 用完後感覺滑左,但黑頭仲係好多!!不過都幾溫和,唔覺敏感出現!!
總結用左零黑頭淨十日的用後感>>>優點:以去角質方式洗黑頭,唔會令毛孔變粗,仲可以控制到出油!!用後感覺清爽,皮膚唔會好乾,不會有拉緊feel~缺點:40ml 好細支,份量不足, 基本上每日用的話一個月可以用得晒!!如果有大細支兩種size選擇會好d!!效果要用得耐先會明顯,對於要短時間解決黑頭問題的人就唔夠力!

沒有留言:

張貼留言