2013年2月12日 星期二

St. Ives 洋甘菊卸妝潔面乳

Sis睇返我前幾篇的產品分享文都睇有落妝乳~上次講過台版的SHISEIDO Perfect GEL 超微米卸妝蜜
今次講St. Ives~
返工我都會化眼妝(唔係咁多眼影點用得晒),要出街都會化濃色少少!!!所以日日落妝都用幾多落妝產品~化妝品某程係影響皮膚, 所以我好注重落妝!!!用眼唇落妝後會用落妝性質洗面乳!!
皮膚好敏感….有用過洗面後會刺痛,會痕,會乾的~所以會選乳/奶狀的, 少用起泡泡!!!今次同大家介紹呢款其中一隻我用過的!!!


St. Ives
洋甘菊卸妝潔面乳 $32 170g唔係個個地方都有得賣, 所以唔會留意到!!!卓悅同sasa間中都會有!!


產品簡介
瑞士配方洋甘菊卸妝潔面乳性質溫和,能徹底潔淨眼部及臉部濃妝及污垢,達至深層清潔及滋潤的功效,令肌膚保持清新嫩滑,絕無乾燥感覺。
-
含天然甘菊精華,具顯著潔淨及舒緩效果
-
敏感肌適用
-
簡單易用, 易於沖洗
 
使用方法
濕面後, 將潔面乳輕輕按摩於臉部及頸部, 有效清除污垢及化妝。其不油膩配方,只須以溫水沖淨或紙巾抹淨即可。
 
適合膚質
任何皮膚 / 敏感性皮膚

我用以下化妝品試比大家睇睇佢的落妝力!!!

都係我平時用開的眼影,眉筆,眼線筆,mascara同埋胭脂膏


支落妝乳個包裝口剛剛好的!!好易控制多少!!


先搽適量的係上面!!
可以先濕濕塊面!!我會用落妝水後用的!!


跟住再打圈~


直到佢溶色~變左灰灰地~


再用濕的化妝棉輕輕抹走~



咁就乾淨晒~~

總結::
如果單用黎落妝一定唔夠力~
尤其是眼妝, 洗完仲會有個黑黑的眼袋...
不過如果只係平時防晒或者bb cream都可以落得幾好!!!
缺點....就係陣味唔太得...怪怪地..
所以我又係豪用...不過佢真係好大支!!可以用好耐!!
日日用都用到兩個月~好抵用!!
唔介意佢陣味的話都真係一個唔錯的落妝產品!!!

下次又講第二隻落妝~~
simpla的防敏落妝乳!! ^^

喜歡就推一下吧~~^^
謝謝~~
不過勝在夠溫和, 完全唔會刺激皮膚~敏感肌可以放心用~

沒有留言:

張貼留言